Подписаться
Iryna Pedko
Iryna Pedko
• Professor of the Department of Economics and Entrepreneurship
Подтвержден адрес электронной почты в домене ogasa.org.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Маркетингові дослідження інновацій та підприємницькі ризики
МА Окландер, ТО Окландер, ОІ Яшкіна, ІА Педько, МА Окландер, ...
Астропринт, 2017
132017
Концептуальні засади формування маркетингових інформаційних систем підприємств; Conceptual bases of formation of marketing information systems in business
ІА Педько
Науковий журнал Економічний вісник Національного гірничого університету …, 2015
132015
Управління конкурентним потенціалом підприємства на основі оцінювання комплексу маркетингу
ВВ Атюшкіна, ІА Педько
Маркетинг і цифрові технології, 85-103, 2018
122018
Marketynhovi doslidzhennia innovatsii ta pidpryiemnytski ryzyky [Marketing Research Innovations and Business Risks]
MA Oklander, TO Oklander, IA Pedko, OI Yashkina
Odesa: Astro-prynt, 2017
112017
Marketing research of innovations and entrepreneurial risks: monograph
MA Oklander, TO Oklander, IA Pedko
Odessa: Astroprint, 2017
92017
Методи експертних і прогнозних оцінок обсягів збуту промислових підприємств
МА Окландер, ІА Педько
Сумський державний університет, 2016
92016
Фактори впливу на розвиток ринку нерухомості та будівельної галузі в Україні
ІА Педько
Экономика: реалии времени, 170-176, 2014
92014
Models of inventory management for industrial enterprises under energy resources price increase
OI Yashkina, IA Pedko
Маркетинг і менеджмент інновацій, 315-324, 2016
62016
Marketynhovi doslidzhennia innovatsii ta pidpryiemnytski ryzyky
MA Oklander, TO Oklander, IA Pedko, OI Yashkina
Marketing Research Innovations and Business Risks], Astroprynt, Odesa …, 2017
52017
Маркетингові інформаційні системи промислових підприємств в умовах зростання ризиків підприємницької діяльності: дис... д-ра екон. наук: 08.00. 04
ІА Педько
Одес. нац. політехн. ун-т.– Одеса.–2016.–452 с, 2016
52016
Ресурсозбереження на виробничих підприємствах
ІА Педько, НА Петрищенко, ДЮ Мартинюк
Глобальні та національні проблеми економіки, електронне наукове видання …, 2016
52016
Неокласична концепція маркетингових інформаційних систем підприємств
ІА Педько
Технологический аудит и резервы производства 5 (5 (25)), 4-9, 2015
52015
Економічна діагностика
ВВ Атюшкіна, ЯВ Бурко, РА Галгаш
Аграр Медиа Груп, 2018
32018
Класифікація ризиків підприємницької діяльності промислових підприємств
І Педько
Економіст, 25-28, 2015
32015
Прогнозування виробництва будівельних матеріалів в Україні
ІА Педько
Український журнал «Економіст». Розділ «Прикладна економіка», 2014
32014
Інтеграційні форми реалізації стратегії розвитку підприємства
ВВ Атюшкіна
Наукові вісті Далівського університету, 2013
32013
Моніторинг маркетингового середовища підприємств-виробників бетону та виробів з бетону: економічний та політичний чинники
ІА Педько
Економічні інновації, 286-294, 2015
22015
Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації
ІА Педько, М Окландер
Український журнал «Економіст». Розділ «Виклики часу», 2015
22015
Тенденції розвитку підприємств будівельної галузі України
ІА Педько
Актуальні проблеми світової і національної економіки в умовах глобалізації …, 2014
22014
Маркетингові ризики підприємств на ринку бетону в сучасних умовах
ІА Педько
Экономика: реалии времени, 63-68, 2014
22014
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20