Follow
Ірина Лорві
Ірина Лорві
Other namesLorvi Iryna
доцент, Луцький національний технічний університет
Verified email at lntu.edu.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Choosing Effective Internet Marketing Tools in Strategic Management
TH Volodymyr Lagodiienko, Oleh Karyy, Mykola Ohiienko, Olga Kalaman, Iryna Lorvi
International Journal of Recent Technology and Engineering (IJRTE) 8 (Issue …, 2019
46*2019
Digital-Toolkit for Promoting Tourist Destinations
IL Olha Prokopenko, Yaroslava Larina, Olena Chetveryk, Sergiy Kravtsov ...
International Journal of Recent Technology and Engineering (IJRTE), P. 4982-4987, 2019
44*2019
Маркетинговий менеджмент: навч. посіб
ЄВ Крикавський, ІО Дейнега, ОВ Дейнега, ІФ Лорві
Львів: Львівська політехніка, 2014
222014
СТРАТЕГІЧНІ ДЕТЕРМІНАТИ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ НА РИНКУ УНІФІКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ
ІФ Лорві
162013
Маркетинговий менеджмент: навч. посіб
ВО Морохова, ІФ Лорві
Луцьк: Бізнес, 2010
142010
Управління збутовими ризиками підприємства
ІФ Лорві
Вісник Хмельницького національного університету. Серія «Економічні науки 2 …, 2011
122011
Імідж як кінцевий продукт діяльності підприємства: теоретичний підхід
ЛВ Стрижеус, ІФ Лорві, АО Тендюк
Економічний форум, 257-266, 2018
112018
Рекламний менеджмент: навч. посіб
ВО Морохова, ОВ Бойко, ІФ Лорві
Луцьк: Вежа-Друк, 2018
102018
Формування стратегії збуту інноваційної продукції
ІФ Лорві
Маркетинг і менеджмент інновацій, 93-98, 2012
82012
Складові управління збутовою діяльністю підприємства
ІФ Лорві, ВО Морохова, ОВ Бойко
International Scientific Journal «Internauka». Series:«Economic Sciences, 2020
62020
Паблік рилейшнз: навч. посіб
ВО Морохова, ВБ Здрилюк, ІФ Лорві
Луцьк: Вежа-Друк, 2016
62016
Методичні положення комплексного маркетингового аналізу системи збуту
ВО Морохова, ІФ Лорві
Економічні науки. Сер.: Економіка та менеджмент, 218-226, 2011
52011
Modern information and communication technologies in the digital economy in the system of economic security of the enterprises
T Shmatkovska, I Britchenko, S Voitovych, P Lošonczi, I Lorvi, I Kulyk, ...
42022
Місце маркетингових ризиків в системі управління інноваційною діяльністю підприємства
О Ковальчук, І Лорві
Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи, 172-173, 2020
42020
Маркетингові аспекти соціальної відповідальності та етики в діяльності підприємств
ВО Морохова, ОВ Бойко, ІФ Лорві
Економічний форум, 100-104, 2019
42019
Prosuvannia osvitnoi posluhy u sotsialnii merezhi Facebook [Promotion of educational service on the social network Facebook]
O Kovalchuk, I Lorvi, M Volochai
Ekonomichni nauky–Economic Sciences 14, 134-143, 2017
32017
Просування освітньої послуги у соціальній мережі Facebook
ОВ Ковальчук, ІФ Лорві, МІ Волочай
Економічні науки. Серія: Економіка та менеджмент, 134-143, 2017
32017
Маркетинг інновацій як комплексний інструмент досягнення стратегічних цілей підприємства в умовах конкурентного середовища
ВО Морохова, ОВ Бойко, ІФ Лорві
Економічні науки. Серія" Регіональна економіка", 123-130, 2021
22021
Marketynhovi aspekty sotsialnoi vidpovidalnosti ta etyky v diialnosti pidpryiemstv [Marketing aspects of social responsibility and ethics in business activities of enterprises]
V Morokhova, O Boyko, I Lorvi
Ekonomichnyi forum–Economic Forum, 1, 100–104 [in Ukrainian], 2019
22019
Imidzh yak kintsevyi produkt diialnosti pidpryiemstva: teoretychnyi pidkhid
LV Stryzheus, IF Lorvi, AO Tendiuk
Image as the final product of an enterprise: a theoretical approach …, 2018
22018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20