Підписатись
Илья Жалба
Илья Жалба
ЧТЕІ КНТЕУ, факультет підприємництва та інформаційних технологій
Підтверджена електронна адреса в chtei-knteu.cv.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Теоретичні підходи до визначення поняття маркетингові комунікації
ІО Жалба
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2013
142013
Застосування маркетингу в електронній комерції
ОЮ Бозуленко, ІО Жалба
Економіка і суспільство, 363-367, 2017
52017
Маркетингові комунікації: теоретичні підходи та практичний аспект
ІО Жалба
Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка, 141-144, 2014
42014
Формування системи марктеингових комунікацій підприємств на ринку меблів
І Жалба
КНТЕУ, 2010
4*2010
Формування системи маркетингових комунікацій на основі маркетингових досліджень
ІО Жалба
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2017
32017
Нестандартні рекламні технології в системі маркетингових комунікацій
І Жалба
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інститут, 234-239, 2013
32013
Місце пошукової оптимізації в системі маркетингових знань
ІО Жалба, ВІ Григорович
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2010
22010
Архетип як метод створення ефективної та успішної реклами
ІО Жалба, ЮФ Скіцько
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2012
12012
ВПЛИВ КОМУНІКАЦІЙ НА ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ВЛИЯНИЕ КОММУНИКАЦИЙ НА ФОРМИРОВАНИЕ ЛОЯЛЬНОСТИ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ НА МЕЖДУНАРОДНОМ РЫНКЕ
І ЖАЛБА, І ЛОШЕНЮК, И ЖАЛБА, И ЛОШЕНЮК
ББК У9 (4. Укр) 8 У 45 Україна та ЄС: подолання технічних бар’єрів у …, 0
1
Стан міжнародної торгівлі на сучасному етапі розвитку економіки України
ІО Жалба, НВ Собчук
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки, 79-83, 2018
2018
Стратегії суб’єктів малого та середнього підприємництва України в умовах глобалізації
ВМ Торопков, ГП Сиваненко, ІО Жалба
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2018
2018
Перспективи застосування партизанського маркетингу підприємствами україни
ІО Жалба, КС Мартинюк
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2017
2017
ПЕРСПЕКТИВИ І РЕАЛІЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ТА ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ ДЛЯ УКРАЇНИ
І Жалба
ББК 65.048 Є 24, 2016
2016
СУЧАСНІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
І Жалба, О Бозуленко
Стан та перспективи розвитку обліково-аналітичного забезпечення управління …, 2015
2015
ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ МАРКЕТИНГУ
О Бозуленко, І Жалба
ББК 65.046 (4 Укр) Р 31, 2014
2014
Теоретичні аспекти поняття маркетингових комунікацій
І Жалба
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту, 213-217, 2013
2013
Особливості розвитку маркетингових сегментів на ринку меблів
І Жалба
Науковий Вісник Чернівецького університету, 220-224, 2013
2013
Інтеграція внутрішніх і зовнішніх маркетингових комунікацій як механізм удосконалення іміджу торговельних підприємств
І Жалба
Економічний простір: Збірник наукових праць, 172-179, 2010
2010
Методика формирования системы маркетинговых коммуникаций мебельными предприятими региона в условиях кризиса
И Жалба
Экономика Психология Бизнес: региональный межвузовский журнал, 87-91, 2009
2009
Структура інтегрованої системи маркетингових комунікацій меблевого ринку Чернівецької області
І Жалба
Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ, 259-267, 2007
2007
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20