Підписатись
Тофанчук Анаталій Тимофійович
Тофанчук Анаталій Тимофійович
Підтверджена електронна адреса в nau.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Соціально-економічні особливості інноваційного процесу
АТ Тофанчук, МВ Колесник
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури, 2010
162010
Соцiально-економiчнi особливостi iнновацiйного процесу
АТ Тофанчук, МВ Колесник
Проблеми пiдвищення ефективностi iнфраструктури: зб. наук. пр, 61, 2010
82010
Формування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства
ОМ Кириченко, КВ Химич
Міжнародний науковий журнал Інтернаука, 66-69, 2018
42018
Розробка фінансових планів підвищення конкурентоспроможності авіакомпаній
АТ Тофанчук
Проблеми системного підходу в економіці: зб. наук. праць.–К.: НАУ, 57-63, 2011
42011
Організаційно-економічний механізм диверсифікації діяльності авіапідприємств
МВ Гурнак
Національний авіаційний університет, 2010
22010
Методика выполнения плановых расчетов в условиях рыночной экономики
Р Мерхеж, АТ Тофанчук
Р. Мерхеж, АТ Тофанчук//Проблемы системного подхода в экономике: Зб. науч …, 2000
22000
Навчально-методичний комплекс з дисципліни" Бізнес-планування"
АТ Тофанчук, АТ Тофанчук
Національний авіаційний університет, 2020
2020
Фінансовий контроль цільового використання коштів на забезпечення енергоефективності діяльності авіатранспортних підприємств
СЛ Омельяненко, АТ Тофанчук
Проблеми системного підходу в економіці, 108-112, 2016
2016
Фінансовий контроль цільового використання коштів на забезпечення енергоефективності діяльності авіатранспортних підприємств
СЛ Омельяненко, АТ Тофанчук
Проблеми системного підходу в економіці, 75-81, 2015
2015
ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В АВІАТРАНСПОРТНІЙ СФЕРІ
АТ Тофанчук
ЕКОНОМІЧНІ СТУДІЇ, 107, 2015
2015
ОСОБЕННОСТИ СОВРЕМЕННЫХ МАРКЕТИНГОВЫХ КОММУНИКАЦИЙ В ТРАНСПОРТНОЙ СФЕРЕ
АТ Тофанчук
Економічні студії, 107-110, 2015
2015
ОСНОВИ ПОЛІТИКИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В АВІАТРАНСПОРТНІЙ СФЕРІ
АТ Тофанчук
Головний редактор-Загорулько ВМ, д. е. н., проф. РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ., 140, 2014
2014
МЕТОДИКА ПЛАНУВАННЯ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ РОБОТИ АВІАКОМПАНІЇ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
АТ Тофанчук
НЕОБХІДНІСТЬ В ЗАСТОСУВАННІ ЕФЕКТИВНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ АВІАКОМПАНІЄЮ
АТ Тофанчук
ПРОБЛЕМИ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ В ЕКОНОМІЦІ, 156, 0
ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ
АТ Тофанчук
ГНУЧКА ТА МАСОВА КОНЦЕПЦІЇ УПРАВЛІННЯ В АВТОМОБІЛЕБУДУВАННІ, 0
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–15