Підписатись
Olha Vdovichena
Olha Vdovichena
Інші іменаОльга Вдовічена, Olga Vdovichena
Chernivtsi Institute of Trade and Economics of the State University of Trade and Economics
Підтверджена електронна адреса в knute.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Digital-маркетинг як інструмент ефективності та конкурентоспроможності сучасного бізнесу: особливості та перспективи впровадження в Україні
ОГ Вдовічена, ОМ Дюгованець, ІВ Чернова
Інвестиції: практика та досвід, 81-87, 2022
172022
Branding and advertising on social networks: Current trends
T Trachuk, O Vdovichena, M Andriushchenko, O Semenda, ...
International Journal of Computer Science & Network Security 21 (4), 178-185, 2021
162021
The use of information in the world economy: globalization trends
O Vdovichena, O Vidomenko, S Tkachuk, N Zhuzhukina, ...
Futurity Economics & Law. 2 (4), 4-11, 2022
142022
Інклюзивний розвиток – сучасна парадигма стійкого економічного зростання
ОГ Вдовічена
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки, 17-29, 2018
13*2018
Основні підходи та особливості формування ефективних програм лояльності бренду.
О Вдовічена
Вісник Чернівецького тоговельно-економічного інституту, 69-79, 2018
112018
The Influence of Exhibition Activities on Regional Development in Terms of International Cooperation
O Vdovichena, A Vdovichen
Ekonomiczne studia. Kategorie i teorie ekonomiczne oraz polityra gospodarcza …, 2014
102014
Триєдиний вектор стабілізації економіки України в умовах неконтрольованих глобальних викликів
АА Вдовічен, ОГ Вдовічена
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. 1 (77-78), 12-30, 2020
82020
Потенціал виставково-ярмаркової діяльності у подоланні регіональних диспропорцій : Монографія
А Вдовічен, О Вдовічена
Чернівці: Чернів. торг.-ек. ін.-т КНТЕУ, 2014
82014
Local territorial marketing in the formation of a stable image of the country: Ukrainian experience
O Vdovichena, S Olijnych
Intellectual Еconomics 7 (2), 245-253, 2013
82013
Модель управління розвитком туристичного бізнесу території на інноваційному підході
А Вдовічен, О Вдовічена
Економічний аналіз 28 (2), 9-21, 2018
7*2018
Розвиток регіональних брендів (практика областей України)
ОГ Вдовічена, НВ Шупрудько, СВ Вовк
Економіка та держава, 69-74, 2020
62020
Managing the advertising activities in the system of integrated brand promotion of an enterprise
O Vdovichena, A Vdovichen, V Chychun
European Research Studies Journal 21 (Special Issue 2), 124-136, 2018
62018
Роль франчайзингу у формуванні вітчизняного бізнес-середовища
О Вдовічена
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту, 169-178, 2014
62014
Rozvytok rehionalnykh brendiv (praktyka oblastei Ukrainy)
O Vdovichena, N Shuprudko, S Vovk
Development of regional brands (practice of regions of Ukraine). Ekonomika …, 2020
52020
Регіональні особливості управління підприємствами сфери гостинності в довоєнний, воєнний та поствоєнний періоди
АА Вдовічен, ОГ Вдовічена
Управління розвитком сфери гостинності: регіональний аспект: матеріали …, 2022
42022
Особливості інвестування в умовах пандемії
АА Вдовічен, ОГ Вдовічена
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту 4 (80), 21-33, 2020
42020
Соціальна орієнтація маркетингової діяльності підприємства як перспективний напрямок розвитку в умовах нестабільного ринку
О Вдовічена
Вісник Чернівецького торговельно-екномічного інституту, 195-204, 2016
42016
Виставково-ярмаркова діяльність як фактор соціально-економічного зростання регіону : автореферат
ОГ Вдовічена
Ужгород. нац. ун-т, 2012
42012
Influence of modern global economic disproportions is on position of Ukraine in ratings of competitiveness
O Vdovichena, A Vdovichen
Gospodarka i Finanse. Zarzadzanie kryzysowe jako element polityki spoleczno …, 2012
42012
СТРАТЕГІЇ ВЕДЕННЯ ДІЛОВИХ ПЕРЕГОВОРІВ В УКРАЇНСЬКОМУ БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩІ
Н Лисиця, О Ястремська, О Вдовічена
Актуальні питання у сучасній науці, № 9 (15), 2023.–С. 74-82., 2023
32023
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20