Подписаться
Яшкіна О.І., Yashkina O., Яшкина О.И.
Яшкіна О.І., Yashkina O., Яшкина О.И.
Національний університет "Одеська політехніка", ІEM, професор кафедри маркетингу
Подтвержден адрес электронной почты в домене beiti.opu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Конкурентоспроможність підприємства: оцінка рівня та напрями підвищення: [монографія]/ за ред. О.Г. Янкового
ОГ Янковий, ОБ Чернишова, СМ Цуркан, ОІ Яшкіна
Одеса: Атлант, 2013
142*2013
ANALYSIS OF TECHNOLOGICAL INNOVATIONS IN DIGITAL MARKETING
M Oklander, T Oklander, O Yashkina, I Pedko, М Chaikovska
Eastern-European Journal of Enterprise Technologies 5 (3 (95)), 80-91, 2018
712018
Маркетингові дослідження інновацій та підприємницькі ризики: монографія
МА Окландер, ТО Окландер, ІА Педько, ОІ Яшкіна
48*2017
Тенденції маркетингових досліджень: онлайн панелі та онлайн спільноти
МА Окландер, ТО Окландер, ОІ Яшкіна
Маркетинг і менеджмент інновацій 2018 (1), 118-129, 2018
372018
Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя: монографія
МА Окландер, ТО Окландер, ОІ Яшкіна, та ін
Одеса: Астропринт, 2017
352017
Маркетингові дослідження перспектив науково-технологічного розвитку України
МА Окландер, ОІ Яшкіна
Економіка України, 47-56, 2008
302008
Інноваційна діяльність підприємств України: тенденції розвитку та чинники впливу
ОІ Яшкіна
Науковий журнал "Маркетинг і менеджмент інновацій", 181-189, 2013
272013
Методологія статистичного забезпечення розвитку регіону: монографія/
АЗ Підгорний, КВ Вітковська, ОГ Милашко, ОІ Яшкіна
Одеса: Атлант, 2012
252012
Marketing research trends: online panels and online communities
M Oklander, T Oklander, O Yashkina
Marketing and Management of Innovations, 118-129, 2018
222018
Tsyfrovyi marketynh–model marketynhu ХХІ storichchia [Digital Marketing–The Marketing Model of the 21st Century]
MA Oklander, TO Oklander, OI Yashkina
Odesa [in Ukrainian], 2017
202017
Development of the subsystem of forecasting for the system of marketing information management at an industrial enterprise
M Oklander, T Oklander, I Pedko, O Yashkina
Eastern-European Journal of Eenterprise Technologies 5 (3(89)), 39-51, 2017
192017
Analysis of the model of consumer behavior in the healthy products segment as a perspective for the inclusive marketing development
N Letunovska, O Yashkina, L Saher, FA Alkhashrami, Y Nikitin
Marketing i menedžment innovacij, 20-35, 2021
182021
Статистичні інструменти визначення узгодженості думок експертів в маркетингових дослідженнях [Statistical tools of expert opinion consistency in marketing research]
ОІ Яшкіна
Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський …, 2013
182013
Концепція формування системи маркетингових досліджень інновацій машинобудівного підприємства
МА Окландер, ОІ Яшкіна
Економіст, 52-56, 2013
162013
Маркетингові дослідження інновацій в машинобудуванні: [монографія]
ОІ Яшкіна
Луганськ: Вид-во «Ноулідж», 2013
152013
Methodical approach to calculating information value in pricing policy in supply chains
M Oklander, О Chukurna, T Oklander, O Yashkina
Studies of Applied Economics 38 (4), 2020
142020
Маркетингові технології економічного зростання: [монографія] / за ред. М.А. Окландера
МА Окландер, ОІ Яшкіна, ОП Чукурна, МВ Кірносова
Одеса: Астропринт, 2012
132012
Маркетингові дослідження збутової функції логістичних систем підприємств
МА Окландер, ОІ Яшкіна
Логістика: теорія та практика, 43-50, 2012
122012
Tendentsii marketynhovykh doslidzhen: onlain-paneli ta onlain-spilnoty [Marketing research trends: online dashboards and online communities]
MA Okladnder, TO Oklander, OI Yashkina
Marketing and innovation management 1, 118-129, 2018
112018
Marketynhovi doslidzhennia innovatsii ta pidpryiemnytski ryzyky [Marketing Research Innovations and Business Risks]
MA Oklander, TO Oklander, IA Pedko, OI Yashkina
Odesa: Astro-prynt, 2017
112017
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20