Дослідницька діяльність учнів у процесі навчання всесвітньої історії в основній школі ПВ Мороз, ІВ Мороз ТОВ «КОНВІ ПРІНТ», 2018 | 70 | 2018 |
Дослiдницька дiяльнiсть учнiв в процесi навчання iсторiї України: методичний посiбник/Петро Володимирович Мороз ПВ Мороз | 61* | 2012 |
Концептуальні підходи до конструювання практикуму Історія України в джерелах ПВ Мороз, ІВ Мороз Проблеми сучасного підручника, 261-270, 2018 | 12 | 2018 |
Практичні аспекти організації дослідницької діяльності в процесі навчання історії в основній школі ПВ Мороз, ІВ Мороз Український педагогічний журнал, 2018 | 12 | 2018 |
Інтегроване навчання історії в 5–9 класах: стан практики та перспективи П Мороз, І Мороз Український педагогічний журнал, 66-77, 2021 | 11 | 2021 |
Місце і роль шкільного підручника історії в умовах дослідницького навчання ПВ Мороз Проблеми сучасного підручника, 507 -518, 2009 | 10* | 2009 |
Історія України в джерелах: практикум ПВ Мороз, ІВ Мороз, ВС Власов КОНВІ ПРІНТ, 2021 | 9 | 2021 |
Формування дослідницької компетентності засобами сучасного шкільного підручника історії П Мороз, І Мороз Проблеми сучасного підручника, 142-162, 2020 | 9 | 2020 |
Аналіз стану використання історичних джерел у навчанні історії в старшій школі П Мороз, І Мороз Український педагогічний журнал, 142-153, 2019 | 9 | 2019 |
Methodological aspects of the selection of the illustrative material for the school textbook of ancient history PV Moroz Проблеми сучасного підручника, 459-476, 2014 | 9 | 2014 |
Вступ до історії: підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти МІ Мороз П. | 8 | 2018 |
Теоретичні засади розвитку вмінь бачити проблеми на уроках історії ПВ Мороз Історія в школах України 9, 11-15, 2008 | 8 | 2008 |
Проблемне навчання та дослідницькі методи на уроках історії (на прикладі вивчення теми «Утворення давньоєгипетської держави») М Петро Історія в школах України, 42–49, 2006 | 8* | 2006 |
Захопити а не примусити. Ігрова діяльність на уроках історії (на прикладі історії стародавнього світу) ПВ Мороз Історія в школах України, 25-29, 2005 | 8 | 2005 |
Досліджуємо історію і суспільство ПВ Мороз, ІВ Мороз, СІ Моцак Інтегрований курс. Педагогічна думка, 2022 | 7 | 2022 |
Модельна навчальна програма «Досліджуємо історію і суспільство. 5–6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти О Пометун, Т Ремех, Ю Малієнко, П Мороз | 6 | 2021 |
Реалізація дослідницького підходу в шкільному підручнику історії (на прикладі підручника Всесвітня історія. Історія України для учнів 6 класу) ПВ Мороз, ІВ Мороз Проблеми сучасного підручника, 53-66, 2015 | 6 | 2015 |
Концепція історичної освіти середньої загальноосвітньої 12-річної школи (проект ) ПВ Мороз, ОВ Малій, ТО Чубукова Концептуальні засади сучасної шкільної історичної освіти. Збірник документів …, 2007 | 6* | 2007 |
Методичні засади шкільного підручника історії стародавнього світу ПВ Мороз Інститут педагогіки НАПН України, 2006 | 6 | 2006 |
Дидактичні матеріали з історії стародавнього світу: 6 кл. ПВ Мороз К.: АСК, 1998 | 6 | 1998 |