Освітні реформи: освітологічний контекст C Сисоєва Теорія і практика управління соціальними системами, 44-55, 2013 | 68 | 2013 |
Сфера освіти як об’єкт дослідження СО Сисоєва Освітологія/українсько-польський щорічник, 22-29, 2012 | 63 | 2012 |
Європейський простір вищої освіти: тенденції розвитку та пріоритети С Мартиненко Освітологія, 163-167, 2013 | 46 | 2013 |
Порівняльна педагогіка в контексті розвитку освітології С Сисоєва Освітологія, 17-23, 2014 | 42 | 2014 |
Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти ВО Огнев’юк Освітологія/українсько-польський щорічник, 69-75, 2011 | 34 | 2011 |
Реформування–як сутнісна характеристика сучасної освіти В Огнев'юк Освітологія, 9-14, 2013 | 26 | 2013 |
Наукові підходи до проведення компаративних досліджень в освіті І Соколова Освітологія, 23-29, 2014 | 18 | 2014 |
Медіа-освіта у структурі освітології ОО Мороз Освітологія/українсько-польський щорічник, 117-119, 2012 | 16 | 2012 |
На шляху до становлення нового наукового напряму" освітологія" ВО Огнев’юк Освітологія-науковий напрям інтегрованого пізнання освіти: матер. Всеукр …, 2010 | 16 | 2010 |
Концепція лідерства в управлінні освітніми системами С Калашнікова Освітологія, 106-112, 2012 | 13 | 2012 |
Поняттєво-термінологічні особливості вивчення педагогічного новаторста Н Дічек Освітологія, 62-68, 2012 | 12 | 2012 |
Сучасна магістратура в Україні як акмесинергетична система Н Батечко Освітологія, 45-52, 2014 | 8 | 2014 |
Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість Л Хоружа Освітологія, 86-90, 2012 | 8 | 2012 |
Освітня політика як державний пріоритет В Огнев’юк Освітологія, 59-65, 2014 | 5 | 2014 |
Громадянська активність студентів: психологічна характеристика проявів розвитку Н Чернуха, Т Саврасова-В’юн Освітологія, 122-125, 2014 | 5 | 2014 |
Управління освітнім середовищем вищого навчального закладу: сутність поняття М Братко Освітологія, 81-88, 2014 | 5 | 2014 |
Освітня політика як об’єкт міждисциплінарних досліджень Т Поясок Освітологія, 46-50, 2013 | 5 | 2013 |
Стійки групи, зразкові моделі, ефективні стратегії закладів вищої освіти світового класу О Слюсаренко Освітологія, 75-81, 2014 | 4 | 2014 |
УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ: ПЛАНУВАННЯ АГ Панченко http://irbis-nbuv. gov. ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64. exe? C21COM= 2 …, 2014 | 4 | 2014 |
Концептуальні моделі університету О Кузьменко Освітологія, 119-124, 2013 | 4 | 2013 |