Підписатись
Освітологія
Освітологія
Київський університет імені Бориса Грінченка
Немає підтвердженої електронної адреси - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Освітні реформи: освітологічний контекст
C Сисоєва
Теорія і практика управління соціальними системами, 44-55, 2013
682013
Сфера освіти як об’єкт дослідження
СО Сисоєва
Освітологія/українсько-польський щорічник, 22-29, 2012
632012
Європейський простір вищої освіти: тенденції розвитку та пріоритети
С Мартиненко
Освітологія, 163-167, 2013
462013
Порівняльна педагогіка в контексті розвитку освітології
С Сисоєва
Освітологія, 17-23, 2014
422014
Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти
ВО Огнев’юк
Освітологія/українсько-польський щорічник, 69-75, 2011
342011
Реформування–як сутнісна характеристика сучасної освіти
В Огнев'юк
Освітологія, 9-14, 2013
262013
Наукові підходи до проведення компаративних досліджень в освіті
І Соколова
Освітологія, 23-29, 2014
182014
Медіа-освіта у структурі освітології
ОО Мороз
Освітологія/українсько-польський щорічник, 117-119, 2012
162012
На шляху до становлення нового наукового напряму" освітологія"
ВО Огнев’юк
Освітологія-науковий напрям інтегрованого пізнання освіти: матер. Всеукр …, 2010
162010
Концепція лідерства в управлінні освітніми системами
С Калашнікова
Освітологія, 106-112, 2012
132012
Поняттєво-термінологічні особливості вивчення педагогічного новаторста
Н Дічек
Освітологія, 62-68, 2012
122012
Сучасна магістратура в Україні як акмесинергетична система
Н Батечко
Освітологія, 45-52, 2014
82014
Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість
Л Хоружа
Освітологія, 86-90, 2012
82012
Освітня політика як державний пріоритет
В Огнев’юк
Освітологія, 59-65, 2014
52014
Громадянська активність студентів: психологічна характеристика проявів розвитку
Н Чернуха, Т Саврасова-В’юн
Освітологія, 122-125, 2014
52014
Управління освітнім середовищем вищого навчального закладу: сутність поняття
М Братко
Освітологія, 81-88, 2014
52014
Освітня політика як об’єкт міждисциплінарних досліджень
Т Поясок
Освітологія, 46-50, 2013
52013
Стійки групи, зразкові моделі, ефективні стратегії закладів вищої освіти світового класу
О Слюсаренко
Освітологія, 75-81, 2014
42014
УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ: ПЛАНУВАННЯ
АГ Панченко
http://irbis-nbuv. gov. ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64. exe? C21COM= 2 …, 2014
42014
Концептуальні моделі університету
О Кузьменко
Освітологія, 119-124, 2013
42013
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20