Професійна підготовка соціальних педагогів в Австрії ОР Павлішак ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00. 01 «Загальна педагогіка та історія …, 2008 | 18 | 2008 |
Ділова гра як метод активного навчання майбутніх фахівців О Гутиряк, О Павлішак Молодь і ринок, 2018 | 5 | 2018 |
Мотивованість як невід’ємна частина формування іншомовної комунікації у студентів педагогічних спеціальностей в Австрії О Павлішак, О Гутиряк Людинознавчі студії. Серія: Педагогіка, 121-129, 2015 | 4 | 2015 |
Комунікативна компетенція у підготовці вчителя іноземної мови О Павлішак, О Гутиряк Молодь і ринок, 71-75, 2014 | 3 | 2014 |
Інформаційно-комунікаційні технології в проектній діяльності студентів закладів вищої освіти на заняттях з іноземної мови О ГУТИРЯК, О ПАВЛІШАК Рідне слово в етнокультурному вимірі, 175-184, 2019 | 1 | 2019 |
Навчання іншомовного професійного дискурсу студентів нефілологічних спеціальностей у вищих навчальних закладах О ПАВЛІШАК Рідне слово в етнокультурному вимірі, 441-450, 2017 | 1 | 2017 |
Професійна компетентність як мета підготовки соціального педагога в Австрії ОР Павлішак ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 94-97, 2010 | 1 | 2010 |
EUUROPEAN EXPERIENCE OF USING THE THEATRICAL ACTING METHOD IN FOREIGN LANGUAGE TEACHING AND FORMATION OF INTERCULTURAL COMMUNICATIVE COMPETENCE О ПАВЛІШАК, О ГУТИРЯК Рідне слово в етнокультурному вимірі, 292-301, 2022 | | 2022 |
Особливості професійної підготовки соціальних працівників до діяльності у сфері здоров’я в США ЛЄ Клос ТНПУ ім. В Гнатюка, 2018 | | 2018 |
НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА „ІНОЗЕМНА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ” У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ С Король, К Матвєєва, О Наумкіна, Т Олендр, О Павлішак, Г Сокол, ... ВІСНИК, 276, 2018 | | 2018 |
ОБУЧЕНИЕ ИНОЯЗЫЧНОГО ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ДИСКУРСА СТУДЕНТОВ НЕФИЛОЛОГИЧЕСКИХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ В ВЫСШИХ УЧЕБНИХ ЗАВЕДЕНИЯХ О Павлішак Рідне слово в етнокультурному вимірі, 2017 | | 2017 |
Професійна педагогічна та іншомовна комунікація у підготовці вчителя іноземної мови ОР Павлішак Молодий вчений, 175-178, 2017 | | 2017 |
Ядро та периферія як компоненти семантичної структури термінології (на прикладі термінології бізнесу) ОІ Гутиряк, ОР Павлішак Филология, социология и культурология. Наука вчера, сегодня, завтра, 71-75, 2016 | | 2016 |
Семантичні характеристики термінів бізнесу: зв’язок з моpфолого-синтаксичними та термінотвірними моделями О Гутиряк Рідне слово в етнокультурному вимірі, 58-67, 2016 | | 2016 |
Особливості навчання професійній іншомовній комунікації студентів педагогічних спеціальностей О Павлішак, О Гутиряк Молодь і ринок, 39-43, 2016 | | 2016 |
НАВЧАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ МЕТОДАМИ СУПЕРВІЗІЇ ТА БІОГРАФІЧНИХ РОЗВІДОК ОР Павлішак, ВМ Пітин 2. В. Подобед, PhD, Białoruś; 3. A. Prokopiuk, dr, Polska; 4. Е. Чекунова …, 2015 | | 2015 |
НАВЧАННЯ ПЕДАГОГІЧНІЙ КОМУНІКАЦІЇ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ ОР Павлішак, ВМ Пітин Вопросы. Ответы. Гипотезы: наука XXI век, 34-37, 2014 | | 2014 |
Порівняльний аналіз систем підготовки соціального педагога в Україні та Австрії О Павлішак Молодь і ринок, 99-103, 2012 | | 2012 |
Формування іншомовної комунікації у студентів педагогічних спеціальностей в Австрії О Павлішак Молодь і ринок, 83-87, 2012 | | 2012 |
Профессиональная деятельность в горте как фактор формирования заданий и содержания профессиональной подготовки социальных педагогов Австрии ОР Павлишак Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2011 | | 2011 |