Підписатись
Оксана Сторонська Oksana Storonska
Назва
Посилання
Посилання
Рік
МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В КОНТЕКСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ МАРІЇ МОНТЕССОРІ
О Сторонська
Молодь і ринок, 121, 2010
122010
Педагогічна спадщина М
ОС Сторонська
Монтессорі у дослідженнях вітчизняних і зарубіжних вчених: дис.… канд. пед …, 0
5
Особливості професійної діяльності педагога в умовах цифрової трансформації освіти
ОС Сторонська
Академічні візії, 2023
42023
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА
ОС Сторонська
Науковий вісник Чернівецького університету: Германська філологія, 263-265, 2014
42014
Принципи побудови сучасного цифрового освітнього середовища
ОС Сторонська
Академічні візії, 2024
32024
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ВІДЕНСЬКІЙ ВИЩІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ШКОЛІ
ОС Сторонська
Zbiór artykułów naukowych recenzowanych., 55, 2020
32020
Praktychna pidhotovka maibutnikh uchyteliv u systemi vyshchoi osvity Nimechchyny [Practical training of future teachers in the system of higher education in Germany]
O Storonska
Youth and market 2, 38-42, 2018
32018
The Deutsch. info Platform as a Means of Organizing German Language Students’ Independent Study
O Storonska, H Palytsya, M Vorobel, N Horodetska, N Havryshkiv, ...
International Journal of Emerging Technologies in Learning (Online) 18 (10), 250, 2023
22023
ІНТЕРАКТИВНІ ТА КОМУНІКАТИВНІ ПРОЦЕСИ В НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
ОС Сторонська
Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені …, 2015
22015
РЕЦЕПЦІЯ ТА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ОСВІТНЬОЇ КОНЦЕПЦІЇ М. МОНТЕССОРІ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ
О Сторонська
Молодь і ринок, 166-170, 2012
22012
Проблема особистісної активності дитинидошкільника та шляхи її оптимізації у системі Марії Монтессорі
ОС Сторонська
Наукові записки.–К.: Вид-во НПУ імені МП Драгоманова, 197-204, 2010
22010
Функційні особливості електронного посібника як засобу навчання іноземної мови
ОС Сторонська, ММ Воробель
Академічні візії, 2023
12023
ЗМІСТ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У НІМЕЧЧИНІ
О Сторонська
Актуальнi питання гуманiтарних наук 50, 408-413, 2022
12022
КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ОСВІТИ І ВИХОВАННЯ В НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ Т. ЛІТТА
О Сторонська
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 2015
12015
РУХ ЗА ВИХОВАННЯ ЧЕРЕЗ МИСТЕЦТВО ЯК НАПРЯМ НІМЕЦЬКОЇ РЕФОРМАТОРСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ
О Сторонська
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 260-265, 2014
12014
Формування креативної особистості учня в умовах шкільної інформатичної освіти
ОС Сторонська, СВ Гаврилів
Академічні візії, 2024
2024
Концептуальні засади конструювання сучасних навчальних посібників з іноземної мови
ОС Сторонська, ОР Хлян
Академічні візії, 2023
2023
ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ
О Сторонська, М Воробель
Молодь і ринок, 72-76, 2023
2023
DER PÄDAGOGISCHE FACHWORTSCHATZ DES DEUTSCHEN IN ZEITEN DER COVID-19-PANDEMIE: EINE ONOMASIOLOGISCHE ANALYSE
H Palytsya, O Storonska
Studies about Languages 40, 49-60, 2022
2022
ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ НІМЕЧЧИНИ
О Сторонська
НАУКОВИЙ ЧАСОПИС НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ М. П …, 2022
2022
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20