Психологічні особливості розвитку самопізнання в обдарованих підлітків ІО Якимова Київ: Інститут обдарованої дитини, 2014 | 14 | 2014 |
Психологічні та соціальні чинники адаптації обдарованої особистості в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів загальної середньої освіти КА Андросович, ГВ Ільїна, ЛІ Ткаченко, ІО Якимова Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2021 | 5 | 2021 |
Моніторингові дослідження у шкільній освіті: світовий досвід та особливості впровадження в Україні (на прикладі PISA-2018) ММ Міленіна, ІО Якимова Київ: Національна академія педагогічних наук України, Інститут обдарованої …, 2020 | 4 | 2020 |
Розвиток самопізнання обдарованих підлітків (рекомендації для психологів та педагогів) І Якимова Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика, 111-117, 2013 | 4 | 2013 |
Соціальна адаптація обдарованої особистості: від дитинства до юності КА Андросович, ЛІ Ткаченко, ГВ Ільїна, ІО Якимова, ВМ Шульга Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2021 | 3 | 2021 |
Особливості соціально-психологічної адаптації обдарованих першокласників в умовах Нової української школи ІО Якимова Освіта та розвиток обдарованої особистості, 57-63, 2019 | 3 | 2019 |
Результати діагностики розвитку рефлексивного компонента особистості інтелектуально обдарованих старшокласників ІО Якимова Освіта та розвиток обдарованої особистості, 80, 2014 | 1 | 2014 |
Розвиток рефлексивних умінь обдарованих підлітків на шляху до самопізнання ІО Якимова Освіта та розвиток обдарованої особистості, 61-63, 2013 | 1 | 2013 |
Проблема врахування особистісного потенціалу обдарованих учнів у закладах спеціалізованої освіти наукового спрямування ІО Якимова ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021 | | 2021 |
УМОВИ РОЗВИТКУ ЛІДЕРСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ У ЗАКЛАДАХ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ОСВІТИ НАУКОВОГО СПРЯМУВАННЯ ІО ЯКИМОВА Психологічний супровід розвитку лідерського потенціалу шкільної та …, 2021 | | 2021 |
СИСТЕМНО-СТАТИСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ЯКОСТІ ОСВІТИ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ В УКРАЇНІ (ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ PISA-2018) ІО Якимова, ММ Міленіна Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2020 | | 2020 |
ДОСЛІДЖЕННЯ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ОБДАРОВАНИХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ АДАПТАЦІЇ ДО ЗЗСО І Якимова, А Баханська | | 2020 |
Шановні колеги! ЛД Удалова | | 2019 |
Науково-методичні засади особистісного розвитку інтелектуально обдарованих старшокласників: монографія ВВ Тесленко, ЛІ Ткаченко, ВВ Рибалка, НД Вінник, ФМ Подшивайлов, ... Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2015 | | 2015 |
Методика моніторингу інтелектуальних особливостей дитини як засіб діагностики для виявлення інтелектуальної обдарованості старшокласників І Якимова, А Павлова, М Перцев Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика, 119-128, 2014 | | 2014 |
Дослідження взаємозв’язку психотипів особистості та інтелекту обдарованих старшокласників ІО Якимова, АР Ахмадуліна, МО Черниш Освіта та розвиток обдарованої особистості, 44-47, 2013 | | 2013 |
Базові характеристики рефлексивного компоненту особистості інтелектуально обдарованих старшокласників ІО Якимова Освіта та розвиток обдарованої особистості, 146, 2013 | | 2013 |