Формування активної професійної позиції майбутніх педагогів засобом використання інтерактивних методів навчання у процесі вивчення педагогічних дисциплін СМ Щербина, ІЮ Щербина Педагогіка вищої та середньої школи: зб. наук. праць. Вип. 27, 101-108, 2010 | 17 | 2010 |
Формування активної професійної позиції майбутніх педагогів в навчально-виховному процесі СМ Щербина Наукові записки. Вип.51. – Серія: Пед. науки, 89-93, 2007 | 17 | 2007 |
Формування активної професійної позиції у майбутніх педагогів СМ Щербина Рідна школа, 2001 | 17* | 2001 |
Науковий стиль у системі стильової диференціації сучасних літературних мов СМ Щербина Вид-во НПУ імені МП Драгоманова, 2017 | 12 | 2017 |
Формирование активной профессиональной позиции будущих учителей в процессе вузовского обучения СМ Щербина Двадцатипятилетние научной школ «Подготовка творческого учителя»: проблемы …, 2014 | 10* | 2014 |
Формирование активной профессиональной позиции будущих учителей в процессе педагогической подготовки педвуза СН Щербина | 10 | 1997 |
Онтологічна сутність бінарних концептів та основні підходи до їх вивчення у сучасній лінгвоконцептології СМ Щербина, НМ Гоца Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія …, 2014 | 9 | 2014 |
Духовний розвиток та формування духовної культури особистості – найважливіші завдання сучасної освіти ЩС Миколаївна Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах …, 2016 | 8* | 2016 |
Духовний розвиток та формування духовної культури особистості - найважливіші завдання сучасної освіти СМ Щербина Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах …, 2016 | 8 | 2016 |
Формування ґендерної культури майбутніх учителів на заняттях зі спецкурсу «Ґендерна педагогіка» СМ Щербина Ґендерна парадигма освітнього простору : зб. наук. праць. Вип. 3-4 / за заг …, 2016 | 4 | 2016 |
Формування готовності майбутніх педагогів до інноваційної діяльності в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку як умова міжнародної мобільності АВ Шерудило Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, IV (39), 69-73, 2016 | 3 | 2016 |
Семантичні механізми прономіналізації числівника один/one у сучасних українській та англійській мовах НП Дзюман, СМ Щербина Вид-во НПУ ім. МП Драгоманова, 2015 | 3 | 2015 |
Особливості вербалізації концептів SUCCESS<> FAILURE в англомовному релігійному дискурсі S Shcherbyna Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія …, 2012 | 3 | 2012 |
Концепти SUCCESS І FAILURE в асоціативно-образній системі англомовних паремійних одиниць СМ Щербина Наукові записки.–Випуск 104 (2), 294-298, 2012 | 3 | 2012 |
Педагогічна позиція та її роль у взаємодії учителя і учнів на уроці СМ Щербина, ІЮ Щербина Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : зб …, 2010 | 3 | 2010 |
Діагностика навчально-пізнавальної діяльності студентів методом тестування СМ Щербина, ІЮ Щербина Педагогіка вищої та середньої школи: зб. наук. праць. Вип. 24, 92-99, 2009 | 3* | 2009 |
Фразеологічна вербалізація концептів SUCCESS<> FAILURE в англійській мові СМ Щербина Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2011 | 2 | 2011 |
Емоційний фактор як засіб забезпечення якості навчального процесу у загальноосвітній та вищій школі СМ Щербина, ІЮ Щербина Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць. Вип. 33, 465-473, 2011 | 2 | 2011 |
Дидактичні умови забезпечення емоційності навчання студентів під час вивчення курсу «Історія педагогіки» СМ Щербина, ІЮ Щербина Педагогіка вищої та середньої школи: зб. наук. праць. Вип. 31, 439-448, 2011 | 2 | 2011 |
Метафорична репрезентація образного складника концептівsuccess<> failure в англомовній картині світу СМ Щербина Ученые записки Крымского федерального университета имени ВИ Вернадского …, 2010 | 2 | 2010 |