Подписаться
Вікторія Сіньковська
Вікторія Сіньковська
викладач з маркетингу
Подтвержден адрес электронной почты в домене op.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Вимірювання лояльності споживачів в умовах конкуренції
ВМ Сіньковська
Маркетинг і цифрові технології 3 (4), 40-53, 2019
82019
Лояльність споживачів: еволюція підходів та сучасність
ВМ Неткова
Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки, 68, 2016
32016
Систематизация типов лояльности потребителей продукции промышленных предприятий
ВН Неткова
Экономика: реалии времени, 38-44, 2016
12016
Особливості економічної психології та її роль у вивченні поведінки споживачів
ВМ Сіньковська
МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ 6 (3), 90-98, 2022
2022
CRM та управління відносинами із споживачами
В Сіньковська
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021
2021
Автоматизація управління відносинами промислових підприємств з використанням CRM-систем на базі платформи «1С підприємство»
ОІ Яшкіна, ВМ Сіньковська
Маркетинг і цифрові технології 4 (1), 44-60, 2020
2020
Analysis of the led products manufacturers' market
ВМ Сіньковська
The Scientific Heritage, 29-36, 2020
2020
Современное состояние и тенденции развития образовательных услуг в Украине: статистические оценки
ИА Жарская, ВН Неткова
Статистика України, 45-51, 2014
2014
CRM ТА УПРАВЛІННЯ ВІДНОСИНАМИ ІЗ СПОЖИВАЧАМИ CRM И УПРАВЛЕНИЕ ОТНОШЕНИЯМИ С ПОТРЕБИТЕЛЯМИ CRM AND CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
В Сіньковська
ПРЕДСТАВНИЦТВО КОНФЕРЕНЦІЇ, 226, 0
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–9