Innovative Model of Communicative Practices VC О.Oleksiuk, L.Bondarenko Journal of History Culture and Art Research 8 (2), 244-252, 2019 | 11* | 2019 |
МЕТОД ПРОЄКТІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА Л Бондаренко Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, 106-111, 2020 | 2 | 2020 |
Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музичного мистецтва у змісті мистецької освіти ЛА Бондаренко Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі 1, 71-75, 2016 | 2 | 2016 |
Теоретические аспекты формирования готовности будущего учителя музыки к профессиональному саморазвитию ЛА Бондаренко Теория и практика общественного развития, 2013 | 2 | 2013 |
Розвиток навичок слухового самоконтролю майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях з додаткового музичного інструменту як психолого-педагогічна проблема Л Бондаренко, Л Ганна Актуальні питання гуманітарних наук, 224-230, 2021 | 1 | 2021 |
Рефлексивне навчання професійному саморозвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва Л Бондаренко Актуальні питання гуманітарних наук, 258-263, 2021 | 1 | 2021 |
Edutainment in Professional Training оf Future Masters оf Music Art O Oleksiuk, L Bondarenko 2016 Impact Factor: 3.827, 972, 2016 | 1 | 2016 |
Emotional expressiveness of the vocalist: a cross-sectional study A Shpyrka, L Bondarenko, G Kondratenko, A Shpyrka Rast Müzikoloji Dergisi 9 (2), 2893-2916, 2021 | | 2021 |
THE TRANSFORMATION OF COMMUNICATIVE PRACTICES IN THE DEVELOPMENT OF ORGANIZATIONAL AND METHODOLOGICAL SUPPORT FOR CONTEMPORARY ARTS EDUCATION O OLEKSIUK, L BONDARENKO Individual Spirituality in Post-nonclassical Arts Education, 119, 2019 | | 2019 |
Герменевтические методы в профессиональной подготовке будущего учителя музыкального искусства ТММ Бондаренко Лариса Анатоліївна Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання. 2, 114-123, 2017 | | 2017 |
Методы аксиологического анализа в инструментально-исполнительской подготовке будущего учителя музыкального искусства ЛА Бондаренко Духовність особистості в системі мистецької освіти, 143-152, 2015 | | 2015 |
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ У ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ ЛА Бондаренко Педагогика, 16-26, 2015 | | 2015 |
Профессиональное саморазвитие будущего учителя музыки: синергетический подход ЛА Бондаренко Ars musicae : музично-освітологічний дискурс 1, 18 - 22., 2014 | | 2014 |
КОМПЕТЕНТНІСНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ В ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ L Bondarenko Continuing Professional Education: Theory and Practice, 150-154, 2012 | | 2012 |
The principle of fractal harmony in the spiritual musician-teacher’s self-development O Oleksiuk, M Tkach, L Bondarenko 2016 Impact Factor: 3.049, 925, 0 | | |