Підписатись
Ірина Городецька
Ірина Городецька
к.ф.н., асистент кафедри англійської мови, Чернівецький національний університет ім. Ю.Федьковича
Немає підтвердженої електронної адреси
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Презентаційна стратегія як одна з найважливіших комунікативних стратегій у рекламі
ІВ Городецька
Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія …, 2014
132014
Стилістичні фігури в рекламних слоганах як засоби реалізації інформативної та персуазивної функцій реклами
І Городецька
Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія …, 2014
102014
Стилістичні фігури як засіб маніпулятивного впливу в рекламі косметичних засобів
ІВ Городецька
Наукові записки Національного університету Острозька академія. Серія …, 2015
42015
Наративна реклама: лексичні, синтаксичні та стилістичні характеристики
ІВ Городецька
Нова філологія, 20-23, 2013
32013
Займенники в рекламному дискурсі: особливості вживання
І ГОРОДЕЦЬКА
Наукові записки. Серія: філологічні науки (мовознавство): У 2, 406-410, 0
3
СИНТАКСИЧНА ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ КОСМЕТИЧНИХ ЗАСОБІВ
ІВ Городецька
НАУКОВИЙ ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ, 165, 2015
22015
General characteristics of the communicative strategies and tactics in the advertisement texts of cosmetics
IV GORODETSKAYA
European Applied Sciences. Europäische Fachschule.–Stuttgart (Germany): ORT …, 2014
22014
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–7