Підписатись
Кафедра романської філології та компаративістики
Кафедра романської філології та компаративістики
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Підтверджена електронна адреса в drohobych.net - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
лабіринтах утопії й антиутопії
ГУ Сабат
Дрогобич: Коло, 2002
532002
Казки Івана Франка: особливості поетики:" Коли ще звірі говорили": монографія
О Вишневський, Г Сабат
Коло, 2006
402006
Особливості системи вищої освіти у Франції
О Хміль
Молодь і ринок, 95-99, 2010
292010
Казки Івана Франка як естетико-поетикальна система
ГП Сабат
Автореферат дис.… док. філол. наук. Київ, 2009
202009
Українське шкільництво у країнах Центральної, Східної та Південно-Східної Європи (1918-1996 рр.)
ВП Кемінь
дис… докт. пед. наук 13 (01), 1997
201997
Французька екзистенціальна проза в українських перекладах
МП Лук’янченко
Київ: Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка, 2006
192006
Концепт” та концептуалізація” у сучасному літературознавстві
МВ Маркова
Питання літературознавства, 317-324, 2007
162007
Розвиток освіти і педагогічної думки українців у країнах Центральної, Східної та Південно-Східної Європи (1918–1996 рр.)
В Кемінь
Східної та Південно-Східної Європи (1918–1996): монографія/Володимир Кемінь …, 1997
161997
Жанрова стереотипія. Таксономія казок Iвана Франка
Г Сабат
Інститут літератури ім. ТГ Шевченка НАН України, 2007
152007
Формотворчі функції домінантних образів. На матеріалі української та російської поезії/Олена Бистрова
О Бистрова
ст. канд. філол. наук.–Київ, 2001.–18 с, 2001
112001
Освітня діяльність української еміграції у Чехословаччині між двома світовими війнами (1921–1945 рр.)
М Євтух, В Кемінь
Київ. держ. лінгвіст. ун-т. Київ: ТОВ “Міжнародна фінансова агенція, 1997
111997
Термін «Концепт»: проблема визначення та підходи до вивчення
ЛМ Айзенбарт
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2016
92016
Дмитро Чижевський–дослідник невідомої педагогічної спадщини ЯА Коменського
ВВ Лучкевич
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 83-87, 2009
82009
Імпліцитні можливості слова в художньому тексті
О Бистрова
Дрогобич: Коло, 2006
82006
Августин Волошин: освітня діяль ність та педагогічні погляди
М Євтух, В Кемінь
Рідна школа, 75-78, 1998
81998
Місце та роль рольової гри на уроці іноземної мови
З Федак
Молодь і ринок, 151-155, 2011
72011
Коменіана в українській пе-дагогічній історіографії (друга половина ХІХ–перша половина ХХ ст
ВВ Лучкевич
Дрогобич, 2009
72009
Домінантний образ і поетичний синтаксис
О Бистрова
Львівський національний університет імені Івана Франка, 2004
72004
Вербалізація концепту AMICITIA/FRIENDSHIP в латинській та англійській мовах (на матеріалі паремій)
О Грущак
Актуальні питання гуманітарних наук, 169-175, 2015
62015
Комунікативний підхід до навчання іноземної мови: історико-педагогічний дискурс
В Лучкевич
Проблеми підготовки сучасного вчителя, 239-243, 2014
62014
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20