Підписатись
Oleh Burdyak
Oleh Burdyak
Інші іменаOleg Burdyak, Олег Бурдяк, Олег Мирославович Бурдяк
Yuriy Fedkovych Chernivtsi National University
Підтверджена електронна адреса в chnu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Розвиток туристичного бізнесу регіону
ІМ Школа, ОМ Бурдяк
Чернівці: Книги – ХХІ, 2007
77*2007
Стратегія розвитку підприємств невиробничої сфери регіону. Монографія
О Бурдяк, ІМ Школа
Чернівці: Книги – ХХІ, 2008
172008
Клієнтоорієнтована логістика в інтернет-торгівлі
ОМ Бурдяк
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту, 222-228 http://www …, 2018
22018
  Маркетинг регіонів туристично-рекреаційного призначення 
ОМ Бурдяк, ГО О.
 IV Міжнародна науково-практична конференція ”Маркетинг та логістика в …, 2002
22002
Організація та економічна оцінка діяльності маркетингових служб підприємств
ОМ Бурдяк
Чернівецький держ. ун-т ім. Ю.Федьковича, 1997
2*1997
Адаптація маркетингової комунікаційної політики торговельних підприємств до умов пандемії COVID-19
О Бурдяк, І Черданцева
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Чернівці, 2020
12020
Сучасна глобальна економічна криза та її прояви у країнах Європи
ОМ Бурдяк
12014
Світові економічні кризи та їх наслідки
ОМ Бурдяк
Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наук. Праць. Економіка …, 2014
12014
Теоретико-методологічні підходи до аналізу антикризової політики держави
О Бурдяк
Науковий вісник [Одеського національного економічного університету], 168-182, 2014
12014
Значення маркетингових комунікацій у діяльності некомерційних організацій
О Бурдяк, В Вардеванян
Потенціал сталого розвитку в умовах регіональних та глобальних викликів, 27-28, 2022
2022
Economic and legal approaches to balancing the development of the transport and logistics system
O Burdyak, I Panchenko, E Derkach, R Havrylyuk, N Kovalenko
University of Almería, 2021
2021
Marketing communications: innovative approaches to their formation and application tools
O Burdyak
Wydawnictwo Wyzszej Szkoly Gospodarki Krajowej w Kutnie., 2020
2020
Адаптація маркетингової комунікаційної політики торговельних підприємств до умов пандемії COVID-19
O Burdyak, I Cherdantseva
Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія …, 2020
2020
ЗАСТОСУВАННЯ SMM-РЕКЛАМИ У ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РИНКУ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ
ОМ БУРДЯК, РВ ФЕРБЕЙ
Рекомендовано до друку науково-технічною радою Хмельницького національного …, 2020
2020
Інновації в управлінні комплексом маркетингових комунікацій ресторану
ОМ Бурдяк, БІ Михайлівна
"Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України" XIV …, 2019
2019
Економічні виміри гібридної війни
О Бурдяк
Національна і регіональна безпека в умовах інформаційної війни. Збірник …, 2018
2018
Usage of Internet services in strategic marketing
ОМ Бурдяк, O Burdyak
Studium Europy Srodkovwej I Wschodnie, 69-81, 2018
2018
Краудфандинг як засіб реклами
ОМ Бурдяк, АВ Шимко
XІ Міжнародна науково-практична конференція «Реклама: інтеграція теорії та …, 2017
2017
Інформаційне забезпечення зовнішньоекономічного співробітництва у транскордонних регіонах
ОМ Бурдяк, ОВ Бурдяк
Міжнародна науково-практична конференція «Розвиток прикордонних регіонів у …, 2017
2017
Turbulence as a significant factor of modern economic processes: Theoretical aspects Турбулентність як важливий чинник сучасних економічних процесів: теоретичні аспекти
ОМ Бурдяк
Studium Europy srodkowej i wschodniej., S. 46-56., 2016
2016
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20