Follow
ОМ Вовчанська | ОМ Музика | Vovchanska | Muzyka
ОМ Вовчанська | ОМ Музика | Vovchanska | Muzyka
Lviv University of Trade and Economics
Verified email at lute.lviv.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Інтернет в маркетингу: підручник
ІВ Бойчук, ОМ Музика
К.: Центр учбової літератури 512, 5, 2010
1582010
Маркетинг послуг: навчальний посібник
ЛО Іванова, ББ Семак, ОМ Вовчанська
Львів: Видавництво Львівського торговельно-економічного університету 508, 2018
772018
Лояльність споживачів та формування їх видів на споживчому ринку
ЛО Іванова, ОМ Музика
Науковий вісник НЛТУ України 23 (7), 164-172, 2013
222013
Стан та тенденції розвитку страхового ринку в Україні
ОМ Музика
Науковий вісник НЛТУ України 19 (2), 246-255, 2009
182009
Комунікації у створенні персонального бренда
НР Балук, ЛМ Бук, ОМ Вовчанська, СВ Скибінський
Підприємництво і торгівля, 111-119, 2018
132018
Моніторинг світового ринку готельних і ресторанних послуг: навч. посібник
ЛО Іванова, ОМ Музика
Львів:«Магнолія 2012, 226, 2006
132006
Особливості реалізації інструментів маркетингу в умовах воєнного стану
О Вовчанська, Л Іванова
Економіка та суспільство, 2022
112022
Кон’юнктура ринків: навч. посібник
ЛО Іванова, ОМ Музика
Львів: Видавництво Львівської комерційної академії.–2011.–447 с, 2011
92011
Інтернет в маркетингу: навч. посіб
ІВ Бойчук, ОМ Музика
К.: Центр учбової літератури, 2010
92010
ВПЛИВ ПАНДЕМІЇ COVID‐19 НА КОН'ЮНКТУРУ РИНКУ РЕСТОРАННИХ ПОСЛУГ
Л Іванова, О Вовчанська
Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності, 2020
82020
Соціальні мережі як чинник посилення впливу маркетингу на лояльність клієнтів ресторанних закладів
ЛО Іванова, ОМ Вовчанська
Інтелект XXI, 38-44, 2019
52019
Стратегічне значення комунікацій як складової маркетингового потенціалу підприємства
ЮА Дайновський, ББ Семак, ОМ Вовчанська
Підприємництво і торгівля, 69-74, 2018
52018
Iнтернет в маркетингу: пiдручник
IВ Бойчук, ОМ Музика
52010
Парадокси маркетингу на сучасному етапі розвитку ринку страхових послуг України
О Музика
Страхова справа, 21, 2006
52006
Конфігурація складників PR-технологій у ресторанному бізнесі
ОМ Вовчанська, ЛО Іванова, НР Балук
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка, 62-68, 2018
42018
Стан та тенденції розвитку страхового ринку в Україні [Електронний ресурс]
ОМ Музика
Режим доступу до ресурсу: www. nbuv. gov. ua/portal/.../246_Muzyka_19_2. pdf, 0
4
Ринок соціальних медіа: нові реалії для бізнесу і споживачів
ОМ Вовчанська, ЛО Іванова, НР Балук
Publishing House “Baltija Publishing”, 2021
32021
Кон’юнктура міжнародного туристичного ринку та чинники її формування
ОМ Вовчанська, ЛО Іванова
Підприємництво і торгівля, 157-166, 2019
32019
Multicriterial marketing diagnostics of the market of private healthcare services in Ukraine
LO Ivanova, OM Vovchanska
Scientific Messenger of LNU of Veterinary Medicine and Biotechnologies 19 …, 2017
32017
Можливості внутрішнього маркетингу на підприємствах сфери послуг
ОМ Музика
Економічний форум, 132-140, 2014
32014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20