Методика розвитку рухової пам'яті у процесі інструментальної підготовки майбутнього вчителя музики ВА Гусак | 16 | 2010 |
Рухова пам’ять майбутніх учителів музики: сутність і проблеми розвитку ВА Гусак ПП Жовтий, 2016 | 9 | 2016 |
Оригінальний репертуар як складовий компонент підготовки майбутнього вчителя по класу домри В Калабська Проблеми підготовки сучасного вчителя, 52-58, 2016 | 6 | 2016 |
Особливості розвитку рухової пам’яті у процесі професійної підготовки вчителя музики/Владислав Гусак ВА Гусак Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наук. праць УДПУ імені …, 2006 | 4 | 2006 |
Роль піаніста-концертмейстера в педагогічній освіті О Умрихіна, А Подолян Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 2017 | 3 | 2017 |
Теоретико-методичні основи формування виконавської майстерності баяністів-акордеоністів в умовах мистецько-педагогічної освіти ТА Радзівіл ФОП Жовтий ОО, 2014 | 3 | 2014 |
Значення автоматизації як універсальної природної психомоторної здібності у функціонуванні рухової пам’яті педагога-музиканта ВА Гусак Видавництво НПУ ім. МП Драгоманова, 2010 | 3 | 2010 |
Концерт для домри з оркестром В. Подгорного: виконавський аспект В Калабська Проблеми підготовки сучасного вчителя, 370-378, 2017 | 2 | 2017 |
Проблема формування патріотизму школярів засобами укранського музичного фольклору на сторінках часопису" Світло"(1910-1914) ВС Калабська Видавництво НПУ імені МП Драгоманова, 2015 | 2 | 2015 |
Формування патріотизму на релігійних засадах засобами музичного фольклору в українській селянській родині (кінець XIX-початок XX століття) В Калабська Естетика і етика педагогічної дії, 100-108, 2015 | 2 | 2015 |
Формування патріотизму в учнів початкових класів засобами українського фольклору (друга половина ХІХ–перша чверть ХХ століття) ВС Калабська Видавничо-поліграфічний центр “Візаві”, 2013 | 2 | 2013 |
Особливості виявлення сценічного хвилювання у процесі інструментальної підготовки майбутніх учителів музики В Гусак Проблеми підготовки сучасного вчителя, 114-122, 2012 | 2 | 2012 |
Дидактичні принципи організації навчального процесу майбутніх вчителів початкової школи до викладання музики молодшим школярам Т Радзівіл Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 99-104, 2012 | 2 | 2012 |
До питання формування патріотизму в історико-педагогічній думці другої половини ХІХ–початку ХХ ст. В Калабська Історико-педагогічний альманах, 2010 | 2 | 2010 |
Особливості навчання музики молодших школярів у сільській школі ТА Радзівіл Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки, 147-150, 2009 | 2 | 2009 |
Значення інтегрального рухового образу у функціонуванні дефініції рухова пам’ять музиканта-педагога В Гусак Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 45-56, 2008 | 2 | 2008 |
Методика викладання фахових дисциплін у ЗВО ТА Радзівіл ВПЦ «Візаві», 2020 | 1 | 2020 |
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ СПІВУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ КНР: РЕЗУЛЬТАТИ АНАЛІЗУ ПРАКТИЧНОГО ДОСВІДУ Т ЩЕБЛИКІНА, Д Юнь Гуманізація навчально-виховного процесу, 2019 | 1 | 2019 |
СПЕЦИФІКА ВИЯВЛЕННЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ЯК ПРИРОДНОЇ ПСИХОМОТОРНОЇ ЗДІБНОСТІ ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА ВА Гусак Умань. Візаві, 2016 | 1 | 2016 |
Перспективи застосування методу музикотерапії в процесі професійного становлення педагогів-музикантів В Гусак, Т Кремешна Проблеми підготовки сучасного вчителя, 35-40, 2014 | 1 | 2014 |