Подписаться
Ирина Златова
Ирина Златова
ОНПУ, ИБЕИТ, кафедра маркетинга
Нет подтвержденного адреса электронной почты - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Маркетинговий інструментарій розвитку автомобілебудівних підприємств
ІО Златова, ИА Златова
Рукопис, 2015
102015
Фактори конкурентоспроможності автомобілебудівних підприємств
МА Окландер, ІО Златова
Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки …, 2014
52014
Професійний стандарт фахівецьз цифрового маркетингу
М Окландер, І Златова
Маркетинг в Україні, 64-69, 2016
42016
Дослідження споживчих уподобань на ринку нових автомобілів України в умовах кризи
ІО Златова
Економіка: реалії часу, 160-166, 2014
32014
Тенденції автомобільного маркетингу в Україні та світі
ІО Златова
Маркетинг: теорія і практика: зб. наук. пр.–Луганськ, 88-92, 2013
32013
Оптимізація медіавпливу на споживачів автомобілів за допомогою ефективного вибору радіостанцій для розміщення рекламного контенту
ЮА Григор’єва
Вчені записки Таврійського національного університету імені ВІ Вернадського …, 2018
12018
Маркетинговое исследование потребительских предпочтений в сфере киноиндустрии
МА Голубева, РА Голубев
Маркетинг в России и за рубежом, 44-54, 2016
12016
Маркетинговые исследования рекламы в Одессе на предмет наличия гендерной дискриминации
И Златова
Маркетинг в Україні, 31-38, 2015
12015
Прогноз развития автомобильного рынка Украины на 2014 год
ИА Златова
Экономика: реалии времени, 166-171, 2013
12013
Аналіз ринку легкових автомобілів в умовах сучасної митної політики України
ІО Златова
Сумський державний університет, 2013
12013
Маркетингове забезпечення підвищення ефективності функціонування автомобілебудівних підприємств
ІО Златова
Маркетинг: теорія і практика: зб. наук. пр.–Луганськ, 76-82, 2013
12013
Концепція соціально-етичного маркетингу в рамках проблематики узгодження еколого-економічних інтересів
ОІ Златова
Сумський державний університет, 2013
12013
Game marketing
N Honcharuk
Міжнародна наукова конференція студентів та молодих вчених" Modern …, 2018
2018
Маркетинговое исследование потребительских предпочтений на рынке компьютерных игр
ИА Златова, ДА Маковецкая
Modern Information Technology–Сучасні Інформаційні Технології 2017 2, 226-227, 2017
2017
Маркетинговые исследования геймификации как елемента улучшения учебного процесса
ИА Златова, ЕВ Квахненко
Modern Information Technology–Сучасні Інформаційні Технології 2017 2, 228-229, 2017
2017
Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу
К Квахненко, І Златова
Маркетинг в Україні, 32-38, 2017
2017
Футбольный клуб «Шахтер» Донецк
ИА Златова, Н Сапрон
Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі 6, 73-74, 2015
2015
Презентація нової моделі автомобіля на ринку на прикладі бренду Citroen
ІО Златова
Экономика: реалии времени, 95-99, 2015
2015
Исследования потребительских предпочтений на рынке новых автомобилей Украины в условиях кризиса
ІО Златова
Экономика: реалии времени, 160-166, 2014
2014
Маркетингове середовище агропромислових підприємств України в умовах світової продовольчої кризи
І Златова
Економічний аналіз, 123, 2013
2013
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20