Підписатись
Педагогічний процес: теорія і практика
Педагогічний процес: теорія і практика
Університет Грінченка
Немає підтвердженої електронної адреси - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Поняття компетенція та компетентність: теоретичний аналіз
СВ Лейко
Педагогічний процес: теорія і практика, 128-135, 2013
1422013
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ З КІБЕРБЕЗПЕКИ
І Гелешко, В Ящук
РЕДКОЛЕГІЯ, 339, 2022
1082022
Освітнє середовище вищого навчального закладу: функціональний аспект
МВ Братко
Педагогічний процес: теорія і практика, 11-17, 2015
882015
Педагогічні технології: коротка характеристика сутнісних ознак
СО Сисоєва
Педагогічний процес: теорія та практика, 127-131, 2006
672006
Теорія і практика соціально-педагогічного забезпечення прав дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах
ЖВ Петрочко
Інститут проблем виховання НАПН України, 2011
602011
Компетентнісний підхід до навчання: теоретичний аналіз
Л Овсієнко
Педагогічний процес: теорія і практика, 82-87, 2017
412017
Комунікативна компетентність як предмет наукового дослідження
ОВ Добротвор
Педагогічний процес: теорія і практика, 56-62, 2013
392013
Сучасні підходи до формування змісту підготовки майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури
НГ Батечко
Педагогічний процес: теорія і практика, 5-20, 2013
352013
Переживання як психологічний механізм саморозвитку особистості
СД Максименко
Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. праць.–К.: Вид-во «П/П …, 2005
352005
Вітчизняна педагогічна теорія про розвиток освіти в Україні у контексті євроінтеграційних процесів
ЛМ Гриневич
Педагогічний процес: теорія і практика, 5-11, 2015
322015
Структура та ознаки інноваційної професійної діяльності викладача вищого навчального закладу
ЛВ Козак
Педагогічний процес: теорія та практика, 50-60, 2012
322012
Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: технологічний аспект
ЛВ Козак
Педагогічний процес: теорія і практика, 73-78, 2014
312014
Сучасні аспекти формування змісту неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання
ТГ Диба
Педагогічний процес: теорія і практика, 16-21, 2015
272015
Створення умов формування готовності майбутніх вчителів іноземних мов до впровадження засобів інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес
ЛА Карташова
Режим доступу: http://lkartashova. at. ua/publ/2-1-0-35, 2008
272008
Гуманізація освіти в Україні: теоретичний аналіз
КС Часова
Педагогічний процес: теорія і практика, 194-201, 2013
262013
Методична характеристика інтерактивного навчання іноземних мов
ГІ Подосиннікова
Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. праць.–2012.–Вип 3, 196-208, 2012
262012
Застосування проектних технологій у підготовці майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології
ЛВ Козак
Педагогічний процес: теорія і практика, 54-64, 2013
242013
Теоретичні засади формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів
ЮВ Юсеф
Педагогічний процес: теорія і практика, 187-194, 2013
242013
Критерії готовності майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності
ЛВ Козак
Педагогічний процес: теорія і практика, 76, 2013
242013
Критерії готовності майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності
ЛВ Козак
Педагогічний процес: теорія і практика, 76, 2013
242013
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20