Розвиток комунікативної компетентності вчителів філологічних спеціальностей у системі післядипломної освіти ТМ Дрозд Вінниця, 2014 | 10 | 2014 |
Комунікативна компетентність вчителя: теорія і практика ТМ Дрозд Науково-методичний посібник. Вінниця, 2013 | 5 | 2013 |
Актуальні питання розвитку мовленнєвого позитиву як засобу особистісного зростання вчителя Т Дрозд Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. пр. Полтав. нац. пед. ун-ту ім …, 2011 | 5 | 2011 |
Формування комунікативної компетентності вчителів у процесі здобуття вищої освіти та в системі післядипломної освіти ТМ Дрозд Інноваційна освітня діяльність: регіональні аспекти: тези Міжнар. наук …, 0 | 5 | |
Мистецтво педагогічної комунікації Т Дрозд Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в …, 2012 | 3 | 2012 |
Мовленнєва та риторична компетентність як складові комунікативної компетентності педагога Т Дрозд Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в …, 2008 | 3 | 2008 |
Хаб як сучасний інноваційний простір: особливості, напрями діяльності, перспективний зарубіжний і вітчизняний досвід С Загородній, Т Дрозд Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені …, 2020 | 2 | 2020 |
Теоретичне обґрунтування рівнів розвитку, критеріїв та показників комунікативної компетентності вчителів філологічних дисциплін Т Дрозд Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в …, 2016 | 2 | 2016 |
Педагогічні умови розвитку комунікативної компетентності педагогів у системі неперервної освіти Т Дрозд Zbior artykulow naukowych. Konferencji Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej …, 2016 | 2 | 2016 |
Вплив сучасних форм і методів навчання на розвиток комунікативної компетентності вчителів філологічних спеціальностей Т Дрозд Наукова спадщина Василя Сухомлинського в контексті розвитку освіти …, 2016 | 2* | 2016 |
Наступність вузівської освіти та післядипломної підготовки вчителів у контексті розвитку комунікативної компетентності ТМ Дрозд Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені …, 2016 | 2 | 2016 |
Консультативно-тренінговий центр «Крок»: модель розвитку професійної компетентності педагогічних працівників у міжкурсовий період Т Дрозд Матер. VІ Міжнар. фест. пед. інновацій / [упор. Назаренко Г. А.]., С. 153 – 157, 2014 | 2 | 2014 |
Проблеми підвищення кваліфікації вчителів-філологів у сучасній теорії та практиці Т Дрозд Основні парадигми педагогіки та психології в ХХІ столітті : тези міжнар …, 2012 | 2* | 2012 |
Консультативно-тренінговий центр «Крок». Перші кроки і перші висновки Т Дрозд Методист, С.72 – 76, 2012 | 2 | 2012 |
Структура комунікативної компетентності вчителів філологічних спеціальностей Т Дрозд Психолого-педагогічні проблеми розвитку особистості в сучасних …, 2011 | 2* | 2011 |
Мовленнєвий позитив – запорука ефективної комунікації Т Дрозд Актуальні проблеми розвитку особистості у системі дошкільної та загальної …, 2010 | 2* | 2010 |
Процес використання підручника на уроці риторики як один з ефективних методів творчої роботи учнів Т Дрозд Український шкільний підручник у європейському вимірі : матер. Міжнар. наук …, 2009 | 2* | 2009 |
Мовленнєва розминка як засіб розвитку творчих здібностей та підвищення мовленнєво-комунікативної компетентності Т Дрозд Психолого-педагогічні аспекти розвитку пам’яті та творчого мислення : матер …, 2008 | 2* | 2008 |
Актуальні питання формування мовленнєво-комунікативної та риторичної компетентності вчителя Т Дрозд Відродження : наук.-методич. вісн. Вінниц. ОІПОПП, С. 145 – 148, 2008 | 2 | 2008 |
ГРА В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ: НАВЧАННЯ УЧНІВСЬКОЇ ТА СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ЗАСОБАМИ СИМУЛЯЦІЙНОЇ ГРИ Т Дрозд Наукові перспективи (Naukovì perspektivi), 2024 | | 2024 |