Навчити працювати самостійно (Інтеграційний метод роботи з історичними документами) ЛВ Задорожна Історія в школах України, 7 - 10, 2004 | 13 | 2004 |
Педагогічні аспекти професійної підготовки майбутнього вчителя Л Задорожна Педагогіка і психологія професійної освіти, 79-85, 2002 | 11 | 2002 |
Стан шкільної освіти в період німецької окупації 1941 –1943 рр. (на прикладі м. Дніпропетровська) ЛВ Задорожна Історія в школі, 23 - 29, 2001 | 11 | 2001 |
Методика використання історичних документів на уроках історії України в загальноосвітній школі ЛВ Задорожна Видавництво НПУ імені МП Драгоманова, 2005 | 9 | 2005 |
Історичні документи як основа побудови пізнавальних завдань ЛВ Задорожна Історія в школах України, 35 - 39, 2002 | 7 | 2002 |
Методика використання документів у процесі навчання історії Л Задорожна Історія в середніх і вищих навчальних закладах України, 29-33, 2005 | 5 | 2005 |
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування професійних компетентностей студентів гуманітарного історичного профілю вищої педагогічної освіти ЛВ Задорожна Дрогобич, 2009 | 4* | 2009 |
Теоретичні основи дослідження «усної історії» українців про Другу світову війну ЛВ Задорожна Харків. Нац. ун-т ім. Г.Сковороди. Конференція: Актуальні проблеми методики …, 2012 | 2 | 2012 |
Інноваційні підходи до шкільного історичного краєзнавства ЛВ Задорожна «Краєзнавство і учитель - 2012», Зб. наук. праць Харків. Нац. ун-ту ім. Г …, 2012 | 2 | 2012 |
Реалізація компетентнісного підходу до вивчення життя, діяльності та ролі видатних особистостей в шкільній історичній освіті ЛВ Задорожна Virtus, 47-49, 2020 | 1 | 2020 |
Діяльність Центральної Ради у регіональному вимірі: березень 1917–квітень 1918 рр.(на прикладі новітньої історії Криворіжжя) ЛВ Задорожна | 1 | 2017 |
ЗВІТ РЕКТОРА ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ КЗВО «ОДЕСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕВНОЇ ОСВІТИ» У 2023 РОЦІ Л Задорожна | | 2023 |
СТАБІЛЬНИЙ РОЗВИТОК ЗАКЛАДУ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙНИ: ДОСВІД ОДЕСЬКОЇ АКАДЕМІЇ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ Л Задорожна | | 2023 |
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ІСТОРИЧНИХ АНАЛОГІЙ В УМОВАХ ДОСЛІДНИЦЬКОГО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЛВ Задорожна Virtus, 40 - 45, 2021 | | 2021 |
Курсова робота з теорії та методики навчання історії у школі: Навчально-методичні рекомендації для студентів спеціальності «Історія» денної та заочної форм навчання ЛВ Задорожна Кривий Ріг, 2020 | | 2020 |
ВИВЧЕННЯ ЖИТТЯ, ДІЯЛЬНОСТІ ТА РОЛІ ВИДАТНИХ ОСОБИСТОСТЕЙ В ШКІЛЬНІЙ ІСТОРИЧНІЙ ОСВІТІ ЛВ Задорожна Автори опублікованих матеріалів несуть повну відповідальність за підбір і …, 2020 | | 2020 |
Методичні аспекти реалізації діяльнісного підходу у навчальному процесі ЛВ Задорожна VIRTUS, 90, 2019 | | 2019 |
РЕАЛІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ В ІСТОРИЧНІЙ ОСВІТІ ЛВ Задорожна Автори опублікованих матеріалів несуть повну відповідальність за підбір і …, 2019 | | 2019 |
Методологічні аспекти змістового наповнення студентських наукових праць з історії ЛВ Задорожна VIRTUS, 104, 2018 | | 2018 |
Формування соціальної компетентності учнів засобами навчальної мотивації ЛВ Задорожна Історія та правознавство, 11 - 16, 2017 | | 2017 |