Подписаться
Тамара Полонська
Тамара Полонська
провідний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України
Подтвержден адрес электронной почты в домене undip.org.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Лінгводидактичні засади навчання іноземної мови учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів
ВГ Редько, ТК Полонська, НП Басай
Київ: Педагогічна думка, 2013
982013
Профільне навчання іноземної мови учнів старшої школи
Т Полонська
Київ: Педагогічна думка, 2014
392014
Сутність ігрових технологій у навчанні іноземних мов учнів початкової школи на компетентнісних засадах
ТК Полонська
Проблеми сучасного підручника, 317-327, 2018
202018
Сутність компетентнісно-орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі
ТК Полонська
Педагогічна освіта: теорія і практика 1 (22), 294-300, 2017
142017
Оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи з іноземних мов у контексті компетентнісного підходу
Т Полонська
Проблеми сучасного підручника, 224-237, 2019
132019
Ігри як засіб компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи
ТК Полонська
Український педагогічний журнал, 109-115, 2017
132017
Реалізація компетентнісного підходу в навчанні іноземних мов учнів профільної школи
ТК Полонська
Педагогіка і психологія 3, 76-80, 2014
132014
Концепція компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи
ВГ Редько, ТК Полонська, ОС Пасічник, НП Басай
Конві Прінт, 2018
122018
Готовність учнів початкової школи до компетентнісно орієнтованого навчання іноземної мови: авторська інтерпретація результатів анкетування вчителів
ВГ Редько, ТК Полонська
Проблеми сучасного підручника, 284-299, 2017
112017
Автентичний текст як основний структурний компонент навчальних посібників елективних курсів з іноземних мов для учнів профільної школи (на прикладі навчального посібника …
ТК Полонська
Проблеми сучасного підручника, 377-388, 2016
102016
Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досягнень учнів основної школи
ТК Полонська
Педагогіка і психологія, 99-110, 2009
92009
Ігрова діяльність як засіб формування ключових компетентностей здобувачів початкової освіти на уроках іноземної мови
Т Полонська
Проблеми сучасного підручника, 334-346, 2018
82018
Теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 1–4 класів: рефлексивний погляд на проблему
ВГ Редько, ТК Полонська, НП Басай
Педагогіка і психологія 4, 70-80, 2017
82017
Елективні курси як невід’ємний компонент іншомовної освіти в середній і вищій школі
ТК Полонська
Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т ім …, 2014
82014
Мовне портфоліо як інноваційний компонент навчально-методичних комплексів з іноземної мови для старшої школи
ТК Полонська
Проблеми сучасного підручника, 637-645, 2012
72012
Навчання іноземної мови дітей шестирічного віку в умовах дитячого садка
ТК Полонська
дис.... канд. пед. наук: 13.00. 01, 1993
71993
Навчання іноземної мови
ТК Полонська
Методичні рекомендації до програми виховання дітей дошкільного віку¿ Малятко …, 1993
71993
Методи навчання читання іноземною мовою учнів початкової школи
ТК Полонська
Проблеми сучасного підручника, 161-170, 2017
62017
Критичне мислення як технологія компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 5–6 класів гімназії
Т Полонська
Український педагогічний журнал, 70-79, 2022
42022
Професійна орієнтація учнів старшої школи засобами іноземної мови
Т Полонська
Міждисциплінарність як методологія гуманітарних наук: мова, освіта, культура …, 2012
42012
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20