Follow
Анна Ярославівна Дмитрів
Анна Ярославівна Дмитрів
к.е.н., доц. кафедри маркетингу і логістики Національного університету "Львівська політехніка"
Verified email at lpnu.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Маркетинг промислового підприємства: навч. посіб
ІВ Бойчук, АЯ Дмитрів
Київ:«Центр учбової літератури, 2014
762014
Характеристика особливостей освітньої послуги з погляду маркетингу
АЯ Дмитрів
Видавництво Львівської політехніки, 2010
432010
Функціональний підхід до застосування маркетингу для розвитку діяльності закладів вищої освіти
АЯ Дмитрів
Школа 62 (3-1), 130-136, 2011
102011
Функціональний підхід до застосування маркетингу для розвитку діяльності закладів вищої освіти
АЯ Дмитрів
Маркетинг і менеджмент інновацій, 123-129, 2011
102011
Маркетинг промислового підприємства: навч
ІВ Бойчук, АЯ Дмитрів
Посібник. Львів. комерц. акад. К.: Центр учбової літератури, 2017
92017
Дослідження тенденцій на ринку послуг вищої освіти: між якістю та демографією
АЯ Дмитрів
Прометей.–Донецьк: ДЕГІ, 238-244, 2010
82010
Маркетингове дослідження показників розвитку ринку кооперативної освіти в Україні
АЯ Дмитрів
Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна, 135-143, 2013
62013
Стратегія маркетингу цінності: концептуальна модель впровадження
ОМ Стець, ЄВ Крикавський, АЯ Дмитрів
Фінанси. Право, 35-41, 2019
42019
Інноваційний підхід до викладання маркетингових дисциплін у контексті зростання популярності професії маркетолога
АЯ Дмитрів, НР Балук, ЛМ Бук
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011
32011
Mutual Influence of Traditional Trading Chains and E-commerce: Trends and Metrics
OK Anna Dmytriv
SMART Supply Network, 181-205, 2018
2*2018
МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД ДО АНАЛІЗУ РИНКУ ПОСЛУГ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЛЬВІВЩИНИ
АЯ Дмитрів
ВІСНИК, 17, 2009
2*2009
Ідентифікація системних характеристик маркетингової діяльності та структурних напрямів розвитку сфери послуг вищих навчальних закладів
АЯ Дмитрів
"Бізнес-Інформ", 2015
12015
VALUE MARKETING AS AN ENTERPRISE BUSINESS STRATEGY IN THE FMCG MARKET
AD Yevhen Krykavskyy, Jacek Binda, Oksana Stetsj
Bielsko-Biala School of Finance and Law Publishing House, 2022
2022
«СВІДОМА» МОДА ЯК ІНСТРУМЕНТ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ
Н Мащак, А Дмитрів
International Scientific Conference Economy Digitalization: Processes …, 2020
2020
Стратегія маркетингу цінності: концептуальна модель впровадження.
СОМ Крикавський Є.В., Дмитрів А.Я.
Щомісячний інформаційно-аналітичний наукометричний журнал «Економіка …, 2019
2019
Соціальні мережі у формуванні іміджу ВНЗ на ринку освітніх послуг
КНС Крикавський Є.В., Дмитрів А.Я.
Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства: монографія / за …, 2018
2018
Маркетинг цінності у контексті інноваційної моделі формування конкурентоспроможності підприємств молочної галузі.
СОМ Крикавський Є.В., Дмитрів А.Я.
Інструменти та методи комерціалізації інноваційної продукції (ред. С.М …, 2018
2018
Основи аудиту маркетингової діяльності вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг
АЯ Дмитрів, АЯ Дмитрів
ТНТУ, АСУ, 2015
2015
Проблеми реалізації маркетингових досліджень у вищих навчальних закладах України
ЄВ Крикавський, НС Косар, АЯ Дмитрів
Міжнародна науково-практичної конференція "Сучасні виклики розвитку світової …, 2015
2015
Zasady audytu marketingowej działalności uczelni wyższej
A Dmytriv
Міжнародної науково-практичної конференції «Науково-практичне вирішення …, 2015
2015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20