Підписатись
Кафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвитку
Кафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвитку
економічний факультет, Чернівецький національний університет
Підтверджена електронна адреса в chnu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Становлення регіонального ринку інновацій в Україні
ІМ Буднікевич
Маркетинг 12, 2, 2010
82*2010
Становлення регіонального ринку інновацій в Україні
ІМШ ІМ Буднікевич
Чернівці: Зелена Буковина, 29-30, 2002
82*2002
Муніципальний маркетинг: теорія, методологія, практика
ІМ Буднікевич
Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2012
542012
Маркетинг у галузях і сферах діяльності: Навч. посіб./За ред
ІМ Буднікевич
Буднікевич ІМ-К.:«Центр учбової літератури, 2013
312013
Маркетинг у галузях і сферах діяльності
ІМ Буднікевич
Київ: ЦНЛ 536, 3, 2019
272019
Визначення оптимальних рекреаційно-туристичних зон в умовах транскордонного співробітництва
ОВК ВФ Кифяк, ЯІ Виклюк
Формування ринкових відносин в Україні, 68, 2007
182007
Охорона праці в Україні: проблеми, досвід, перспективи
ЛВР І.Б. Бабух
Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України., 222-228, 2014
142014
Рекреаційна спеціалізація як умова посилення конкурентоспроможності регіону
ВК Олександр Кифяк
Формування ринкових відносин в Україні, 157-161, 2009
14*2009
Становлення регіонального ринку інновацій: теорія та практика (на прикладі Карпатського регіону)
ІМ Буднікевич
Чернівец. нац. ун-т.–Львів, 2002.–16 с, 2002
142002
КОНЦЕПЦІЯ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ТА ПІДВИЩЕННЯ ПРИВАБЛИВОСТІ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІК Ірина Буднікевич, Ірина Гавриш
ББК 65.048 Є 24, 2016
13*2016
Регіональні детермінанти становлення туристичної галузі в контексті розвитку «зеленої економіки»
ОВК ВФ Кифяк
112012
Ринок інновацій: предмет та структура
С Ільєнкова
Вісник ТУП. Наук. журн, 69-72, 2008
102008
Методи оцінки іміджу фірми та їх застосування
В Вардеванян
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту, 137 – 142, 2010
92010
Типізація іміджу за функціональним підходом
В Вардеванян
Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ, 92 – 95, 2010
92010
Напрямки застосування маркетингових інструментів та технологій у підвищенні конкурентоспроможності регіону та регіональних ринків
І Буднікевич, Н Ютиш, Н Тафій
Схід, 17-25, 2017
82017
Роль специфічних елементів комплексу маркетингу у формуванні та реалізації сучасних концепцій розвитку міста
IA Iryna Budnikevych
Схід, 33-39, 2014
8*2014
Роль специфічних елементів комплексу маркетингу у формуванні та реалізації сучасних концепцій розвитку міста
ІА І Буднікевич
Схід, 33-39, 2013
82013
Правові аспекти діяльності підприємств сфери туризму
КВФ О.В. Кифяк, Брижак П. М.
Зелена Буковина, 2004
8*2004
Event-маркетинг в програмах просування привабливості індустрії гостинності регіону
ІМ Буднікевич, ІІ Гавриш, ІА Крупенна
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2018
72018
ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ВНЗ: МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД
НВР ІМ Буднікевич
НАУКОВИЙ В І С Н И К, 108, 2014
7*2014
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20