Підписатись
Юрій Чаплінський
Юрій Чаплінський
Чернівецький торговельно-економічний інститут Державного торговельно-економічного університету
Підтверджена електронна адреса в knute.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетингова цінова політика: навч. посібник
ІР Лошенюк, АМ Гуменюк, ЮБ Чаплінський
Лошенюк ІР, Гуменюк АМ, Чаплінський ЮБ—К.: Дактор, КНТ, 2008
292008
Теоретичні аспекти маркетингу відносин
ЮБ Чаплінський, КІ Арич
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2009
132009
Державне регулювання туристичної галузі України
ЛТ Савицька, АЛ Федорюк, ЮБ Чаплінський
Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ …, 2005
122005
Управління маркетинговою діяльністю туристичних підприємств
ЧЮ Богданович
КНТЕУ, 2009
11*2009
Управління маркетинговою діяльністю туристичних підприємств
ЮБ Чаплінський
Автореф. канд. екон. наук/КНТЕУ. К, 2009
112009
Особливості управління маркетингом туристичного підприємства
ЮБ Чаплінський
Держава і регіони, 391-393, 2006
72006
Неймінг: суть, основні складові та правила створення успішного неймінга підприємства
ЮБ Чаплінський, ГП Іліка
ЮБ Чаплінський, Г. П. Іліка– Режим доступу: http://www. rusnauka. com …, 2014
52014
Теоретичні аспекти сутності дефініції “туризм”
ЮБ Чаплінський
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Випуск ІІІ.(43 …, 2011
52011
Модель управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства
ЮБ Чаплінський
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2011
52011
Особливості ціноутворення на ринку сільськогосподарської продукції [Електронний ресурс]
ЮБ Чаплінський, АО Томусяк
Режим доступу: http://www. rusnauka. com/5_SVMN_2013/Economics/6_128662. doc …, 0
4
Оцінка ефективності використання товарних запасів торговельного підприємства
ЮБ Чаплінський, АА Чаплінська
Економічні науки. Cерія: Облік і фінанси, 450-457, 2010
32010
Засоби маркетингових комунікації на сучасному ринку: переваги та недоліки.
ЧЮБ Чебан З.В.
Україна наукова, 2007
32007
Підходи до оцінки ефективності програми лояльності
ЮБ Чаплінський
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту, 54-65, 2020
22020
Клієнтоорієнтований комплекс маркетингу підприємства роздрібної торгівлі
ВА Нікульча, ЮБ Чаплінський
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2017
22017
Теоретична сутність управління маркетинговою діяльністю туристичних підприємств
ЮБ Чаплінський
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2013
22013
Інформаційне забезпечення маркетингу взаємовідносин
ЮБ Чаплінський, АА Чаплінська
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2012
22012
Особливості використання мови у сучасній рекламі
ЮБ Чаплінський
Восьма Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Науковий потенціал …, 2012
22012
Теоретичні аспекти маркетингу взаємовідносин [Електронний ресурс]
Ю Чаплінський
Режим доступу: http://www. nbuv. gov. ua/portal/Soc_Gum/Vchtei/2009_2/NV …, 0
2
Теоретичні аспекти маркетингу відносин [Електронний ресурс]
ЮБ Чаплінський
Вісник Чернівецького торгово-економічного університету.–2009.–Режим доступу …, 0
2
Механізм формування системи лояльності споживачів до туристичного підприємства
ЮБ Чаплінський, ВА Нікульча
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2019
12019
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20