Підписатись
Marketing and Management of Innovations ISSN 2227-6718 (on-line) ISSN 2218-4511 (print)
Marketing and Management of Innovations ISSN 2227-6718 (on-line) ISSN 2218-4511 (print)
Підтверджена електронна адреса в fem.sumdu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Сучасні тенденції застосування Інтернет-технологій у маркетингу
СМ Ілляшенко
Маркетинг і менеджмент інновацій, 64-74, 2011
328*2011
Mechanism of modernization of industrial sphere of industrial enterprise in accordance with requirements of the information economy
A Кwilinski
Маркетинг і менеджмент інновацій, 116-128, 2018
1942018
Сутність та передумови інноваційного розвитку підприємств
ВС Найдюк
Маркетинг і менеджмент інновацій, 251-263, 2013
1752013
Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства
ОФ Грищенко, АД Нєшева
Маркетинг і менеджмент інновацій, 86-98, 2013
1602013
INNOVATION IN MARKETING RESEARCH: QUANTITATIVE AND QUALITATIVE ANALYSIS.
H Dzwigol
Marketing & Management of Innovations, 2020
1432020
Stakeholders of Green Competitiveness: Innovative Approaches for Creating Communicative System
O Chygryn, Y Bilan, A Kwilinski
Marketing and Management of Innovations, 358-370, 2020
1402020
INTERNET OF THINGS IN MARKETING: BIBLIOMETRIC ANALYSIS.
R Miskiewicz
Marketing & Management of Innovations, 2020
1382020
THE INFLUENCES OF THE DIGITAL REVOLUTION ON THE EDUCATIONAL SYSTEM OF THE EU COUNTRIES.
CG Cosmulese, V Grosu, E Hlaciuc, A Zhavoronok
Marketing & Management of Innovations, 2019
1262019
Діагностика потенціалу підприємства
ОЄ Кузьмін, ОГ Мельник
Маркетинг і менеджмент інновацій, 155-166, 2011
1192011
Analysis impact of the structural competition preconditions for ensuring economic security of the machine building complex
M Bublyk, V Koval, O Redkva
Marketing and Management of Innovations, Маркетинг і менеджмент інновацій, 2017
1162017
Theoretical and applied aspects of the development of environmental investment in Ukraine
CO Yuriivna, KV Sergiivna
Market Manag Innov 3, 226-234, 2015
1152015
Managing innovations in sustainable economic growth
I Kendiukhov, M Tvaronaviciene
Маркетинг і менеджмент інновацій, 33-42, 2017
1142017
Дослідження сутності та трактування поняття конкурентоспроможності підприємства
ЮМ Мануйлович
Маркетинг і менеджмент інновацій, 274-282, 2013
1132013
Environmental performance and institutions quality: evidence from developed and developing countries
H Dkhili
Маркетинг і менеджмент інновацій, 333-344, 2018
1122018
Conceptual principles of management of innovative development of enterprises
LI Fedulova
Marketynh i menedzhment innovatsii 2, 122-135, 2014
103*2014
Crowdfunding as an innovative tool for financing projects of social and economic development
YM Petrushenko, OV Dudkin
Sumy: Marketing and Management of Innovations (in Ukr.), 2014
99*2014
Anti-crisis financial management on energy enterprises as a precondition of innovative conversion of the energy industry: case of Ukraine
A Masharsky, G Azarenkova, K Oryekhova, S Yavorsky
Маркетинг і менеджмент інновацій, 345-354, 2018
982018
Маркетинг банківських інновацій
СМ Козьменко, ТА Васильєва, СВ Лєонов
Маркетинг і менеджмент інновацій, 13-28, 2011
98*2011
Optimization of the financial decentralization level as an instrument for the country's innovative economic development regulation
TA Vasylieva, YV Harust, NV Vynnychenko, AV Vysochyna
Sumy State University, 2018
972018
Lotka-Volterra model as an instrument of the investment and innovative processes stability analysis
OV Lyulyov, TV Pimonenko
Marketing and Management of Innovations 1 (159169), 2017.1-14, 2017
962017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20