Дослідження інноваційних моделей навчання у вищій школі LV Kozak Освітологічний дискурс, 95-107, 2014 | 71 | 2014 |
Розвиток дослідницької компетентності викладачів вищої школи СО Сисоєва, ЛВ Козак Видавництво ВП «Едельвейс», 2016 | 39 | 2016 |
Formation of readiness of future teachers to use augmented reality in the educational process of preschool and primary education SP Palamar, GV Bielienka, TO Ponomarenko, LV Kozak, LL Nezhyva, ... CEUR Workshop Proceedings, 2021 | 38 | 2021 |
Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності ЛВ Козак Освітологічний дискурс, 153-162, 2015 | 37 | 2015 |
Структура та ознаки інноваційної професійної діяльності викладача вищого навчального закладу ЛВ Козак Педагогічний процес: теорія та практика, 50-60, 2012 | 32 | 2012 |
Критерії готовності майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності ЛВ Козак Педагогічний процес: теорія і практика, 76, 2013 | 24 | 2013 |
Професійно-орієнтовані форми навчання у підготовці фахівців туризму ЛВ Козак Педагогічний процес: теорія та практика, 68-78, 2009 | 23 | 2009 |
Педагогічна інноватика у розвитку нових напрямів освіти ЛВ Козак Освітологічний дискурс, 74-85, 2014 | 22 | 2014 |
Структурно-компонентна модель підготовки майбутнього викладача дошкільної педагогіки і психології до інноваціної професійної діяльності ЛВ Козак Педагогічний процес: теорія і практика, 98-110, 2013 | 16 | 2013 |
Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності ЛВ Козак Бориса Грінченка, 2015 | 15 | 2015 |
Якість дошкільної освіти на сучасному етапі І Козак, Людмила, Швидка Освітологічний дискурс (3-4), 198-208, 2018 | 13* | 2018 |
Особистісно-орієнтоване навчання природознавства майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у педагогічному коледжі ЛВ Козак спец. 13.00. 04 „Теорія і методика професійної освіти”/Козак Людмила Василівна, 2006 | 12 | 2006 |
Entrepreneurship education of ІТ-specialists through distance learning technologies. G Turchynova, Т Hladun, O Hnoievska, L Harashchenko, L Kozak, ... | 10 | 2020 |
Doslidzhennya innovatsiynykh modeley navchannya u vyshchiy shkoli [Research of innovative models of education in high school] LV Kozak Osvitolohichnyy dyskurs 1 (5), 95-107, 2014 | 10 | 2014 |
Принципи інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи ЛВ Козак Педагогічний процес: теорія та практика, 88-97, 2011 | 10 | 2011 |
Розвиток університетської освіти: навчання на основі дослідження ЛВ Козак Освітологічний дискурс, 38-52, 2016 | 9 | 2016 |
Keis-metod u pidhotovtsi maibutnikh vykladachiv do innovatsiinoi profesiinoi diialnosti.[Case method in preparing future teachers for innovative professional activities] LV Kozak Osvitolohichnyi dyskurs 3, 153-162, 2015 | 9 | 2015 |
Formation of Interoperable Digital Medicine Information Environment: Personal Medical Data O Romaniuk, L Kozak, O Kovalenko Science and innovation 17 (5), 50-62, 2021 | 8 | 2021 |
Future Educators' Training for Project Activities Using Digital Technologies D Kozlitin, D Kochmar, T Krystopchuk, L Kozak Web of Science (WOS), 2020 | 8 | 2020 |
Rozvytok doslidnytskoi kompetentnosti vykladachiv vyshchoi shkoly [Development of research competence of Higher School Teachers]: navchalnyi posibnyk SO Sysoieva, LV Kozak Kyiv: Un-t im. B. Hrinchenka [in Ukrainian], 2016 | 8 | 2016 |