Про співвідношення понять професіоналізм, професійна культура, професійна компетентність, професійна підготовка ВМ Гриньова Педагогіка та психологія, 74-84, 2014 | 66 | 2014 |
Про співвідношення понять професіоналізм, професійна культура, професійна компетентність, професійна підготовка ВМ Гриньова Педагогіка та психологія, 74-84, 2014 | 66 | 2014 |
Формування фасилітуючої позиції вчителя у системі науково-методичної роботи загальноосвітнього навчального закладу ОВ Фісун Педагогіка і психологія 36, 20-27, 2010 | 31 | 2010 |
Роль і місце фізичного виховання школярів у формуванні навичок здорового способу життя ОЮ Ажиппо Педагогіка та психологія, 290-300, 2015 | 29 | 2015 |
Психолого-педагогічні умови формування толерантності у дітей старшого дошкільного віку ВA Ляпунова Педагогіка та психологія, 60-69, 2016 | 22 | 2016 |
Суть понять "професіоналізм" та "професійна підготовка" ВМ Гриньова Педагогіка та психологія, 28-34, 2011 | 20 | 2011 |
Попередження професійного вигорання майбутніх фахівців соціальної сфери НА Перхайло Педагогіка та психологія, 202-210, 2016 | 16 | 2016 |
Перспективи розвитку навчальної дисципліни фізичне виховання у вищих навчальних закладах України СС Єрмаков, ІВ Кривенцова Педагогіка та психологія, 117-124, 2015 | 16 | 2015 |
Розвиток студентського самоврядування у вітчизняній педагогічній теорії та практиці ОМ Кін Педагогіка та психологія, 130-138, 2010 | 15 | 2010 |
Реалізація системно-діяльнісного підходу на уроках математики СО Доценко Педагогіка та психологія, 52-63, 2016 | 14 | 2016 |
Підготовка майбутнього вихователя дошкільного навчального закладу до роботи з сім’єю ТO Довженко Педагогіка та психологія, 124-133, 2016 | 14 | 2016 |
Мовне портфоліо як інструмент самооцінки досягнень студентів у процесі навчання української мови як іноземної НС Моргунова Педагогіка та психологія, 66-75, 2015 | 14 | 2015 |
Самовдосконалення як особливий вид діяльності особистості ЛМ Калашнікова, ОІ Іванова Педагогіка та психологія, 73-82, 2013 | 14 | 2013 |
Інтеграція медико-психологічної та педагогічної складових професійної підготовки майбутніх логопедів НГ Пахомова | 14 | 2013 |
Проблема формування дисциплінованості учнів у вітчизняній педагогічній думці 20-70-х рр. ХХ століття ОВ ГОНЧАРОВА Педагогіка та психологія, 2008 | 14 | 2008 |
Розвиток соціальної суб’єктності та принцип субсидіарності соціально-педагогічної діяльності АО Рижанова Педагогіка та психологія, 130-141, 2015 | 13 | 2015 |
Конфліктологічна компетентність як складова професіоналізму майбутніх правоохоронців ОС Климентьєва Педагогіка та психологія, 269-276, 2015 | 12 | 2015 |
Інформаційно-навчальне середовище вищого навчального закладу як фактор професійної підготовки майбутніх фахівців ОB Коломієць Педагогіка та психологія, 203-210, 2015 | 12 | 2015 |
Педагогічні інновації в освіті: поняття та сутність ДЮ Грубіч Педагогіка та психологія, 34-39, 2011 | 12 | 2011 |
Індивідуалізація навчання: понятійно-категоріальний аналіз МЕ Пісоцька Педагогіка та психологія, 19-29, 2015 | 11 | 2015 |