Подписаться
Владислав Дущенко
Владислав Дущенко
National Technical University “Kharkiv Polytechnic Institute” (grid.18192.33/ROR 00yp5c433) UKRAINE.
Подтвержден адрес электронной почты в домене kpi.kharkov.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Математическое моделирование колебаний подресcореного корпуса многоопорной колесной машины
ВВ Дущенко, ИИ Якименко
Механіка та машинобудування, 139-147, 2004
142004
Проблемы выбора параметров систем подрессоривания транспортных средств и пути их решения
ВВ Дущенко
Системотехника на автомобильном транспорте: матер. Республ. науч.-практ …, 1998
81998
Математическое моделирование процессов возмущенного движения агрегатов и систем бронетанковой техники: учебное пособие
ЕЕ Александров, ДО Волонцевич, ВВ Дущенко, ВВ Епифанов, ...
Харьков: НТУ “ХПИ, 2012
72012
Питання удосконалення методології аналізу та синтезу систем підресорювання військових гусеничних і колісних машин
VV Dushchenko
Військово-технічний збірник, 26-32, 2012
52012
Недостатки, причины их возникновения и противоречия развития известных физических принципов действия упругих элементов систем подрессоривания военных гусеничных и колесных машин
ВВ Дущенко
НТУ" ХПИ", 2007
52007
Исследование возможностей повышения плавности хода модернизированной транспортной гусеничной машины на основе использования серийных узлов подвески
ВВ Дущенко
Механіка та машинобудування, 83-88, 1998
51998
Системи підресорювання військових гусеничних і колісних машин: розрахунок та синтез
ВВ Дущенко
Харків: НТУ “ХПИ, 2018
42018
Методика розрахунку динамічної навантаженості гідропневматичної підвіски колісної легкоброньованої машини
ВВ Дущенко, МС Ярмак, АО Маслієв, ГМ Цимбал
Механіка та машинобудування, 75-80, 2018
32018
До питання використання магнітореологічних еластомірів в якості демпфіруючих пристроїв підвіски транспортних засобів
ВВ Дущенко, ОМ Агапов
НТУ" ХПІ", 2015
32015
Оцінка можливості використання магнітореологічних еластомірів в якості пружних елементів підвіски транспортних засобів
ВВ Дущенко, ОМ Агапов
НТУ" ХПІ", 2015
32015
Использование электромагнитного поля для управления характеристиками узлов подвески транспортных средств
ВВ Дущенко, НИ Кумосин
Автомобильный транспорт, 27-31, 2011
32011
Попередній розрахунок енергоспоживання системи регулювання положення корпусу транспортного засобу на основі використання ефекту адсорбції
ВВ Дущенко, ІВ Мусницька, ОМ Коц
НТУ" ХПІ", 2010
32010
До питання використання ефекту адсорбції у системах регулювання положення підресореного корпусу транспортних засобів
ВВ Дущенко, ОМ Коц
Вісник НТУ „ХПІ”. Сб. наук. праць. Транспортне машинобудування.–2010.–Вип …, 2010
32010
Вибір кінематичної схеми та попередній розрахунок гідропневматичної підвіски колісних бронетранспортерів
ВВ Дущенко, ОМ Агапов, ЮВ Горбенко
Вісник Національного технічного університету ХПІ. Сер.: Транспортне …, 2013
22013
Оцінка впливу системи підресорювання гусеничної машини на навантаженість її силової установки і трансмісії
ВВ Дущенко, ІВ Мусницька
НТУ" ХПІ", 2011
22011
Оценка энергопотребления систем управления характеристиками упругих элементов подвески на основе использования магнито-реологических жидкостей
ВВ Дущенко, СГ ГРУНЁВ
Вісник Національного технічного університету «ХПІ».-Харків, 16-19, 2010
22010
Питання оптимізації та синтезу нових фізичних принципів дії вузлів систем підресорювання військових гусеничних і колісних машин
ВВ Дущенко
НТУ" ХПІ", 2009
22009
Стабілізація температури та охолодження демпфіруючих пристроїв підвіски військових гусеничних та колісних машин на основі використання ефектів фазових переходів
ВВ Дущенко
НТУ" ХПІ", 2008
22008
Математическое моделирование работы тепловой трубы системы охлаждения демпфирующих устройств подвески гусеничных машин
ВВ Дущенко, АВ Дудка
Вестник Национального технического университета" Харьковский политехнический …, 2007
22007
Удосконалення конструкції шарніру із магнітореологічного еластоміру важеля керованої підвіски транспортного засобу
ВВ Дущенко, АО Маслієв
Механіка та машинобудування, 90-97, 2017
12017
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20