Підписатись
Yuliia Tataryntseva, Юлія Татаринцева ORCID:0000-0003-2910-9280
Yuliia Tataryntseva, Юлія Татаринцева ORCID:0000-0003-2910-9280
National Technical University "Kharkiv Polytechnic institute". UKRAINE
Підтверджена електронна адреса в kpi.kharkov.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Innovative methods of managing consumer behaviour in the economy of impressions, or the experience economy
AI Pushkar, YL Kurbatova, ES Druhova
122017
Economic evaluation of digital marketing management at the enterprise
Y Tataryntseva, O Pushkar, O Druhova, S Osypova, O Mordovtsev
Eastern-European Journal of Enterprise Technologies 2 (13), 116, 2022
62022
Social entrepreneurship as an object of state regulation
S Osypova
Global Scientific Trends, 2023
52023
Концептуальный подход к управлению межфирменными взаимоотношениями в цепях поставок
АИ Пушкарь, ЮЛ Курбатова
ХНЕУ, 2013
42013
Методичний підхід до формування трекшн-карти для підприємств, що здійснюють зовнішньоекономічну діяльність
О Пушкар, Ю Татаринцева, І Заіченко, Р Абделалі
Загальнодержавний науково-виробничий та інформаційний журнал …, 2021
32021
Financial Technologies in the Context of Modern Enterprise Management Processes in Domestic and International Markets
Y Tataryntseva, A Zubkova, S Pilipenko, I Parkhuts
Economies' Horizons 4 (19), 27-41, 2021
32021
Модель фінансування інноваційного проєкту у високотехнологічному бізнесі (на прикладі гейм-індустрії)
ОІ Пушкар, АБ Макаренко, ОБ Пастушенко
ПП" Інститут економіки, технологій і підприємництва", 2021
32021
Методичні рекомендації щодо створення відеоконтенту у цифровому середовищі на прикладі розробки промо-ролика закладу вищої освіти
ОІ Пушкар
32021
Антикризове управління на підприємстві
ІС Марченко, ТП Басюк
Формування ринкових відносин в Україні, 52-55, 2016
32016
Метод оцінювання цінності міжфірмових відносин у ланцюгах поставок на основі інструментарію теорії нечітких множин
ОІ Пушкар
Харкiвський національний економiчний унiверситет, 2014
32014
ФОРМУВАННЯ КРИТЕРІЇВ ЯКОСТІ РЕКЛАМНОГО ВІДЕО З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДУ АНАЛІЗУ ІЄРАРХІЇ CААТІ
О Пушкар, Ю Татаринцева, І Заіченко
Загальнодержавний науково-виробничий та інформаційний журнал …, 2021
22021
Методи оцінки ефективності систем управління взаємовідносинами
ОІ Пушкар, ТЮ Андрющенко
Вестник Херсонского национального технического университета, 162-167, 2019
22019
Уточнение понятийного аппарата теории маркетинга впечатлений
ЮЛ Курбатова
Глобальні та національні проблеми економіки, 328-333, 2016
22016
СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ: ОБЛІК РИЗИКІВ ПРИ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ФІНАНСІВ
Ю Татаринцева, І Юр’єва
Вісник Національного технічного університету" Харківський політехнічний …, 2023
12023
Вплив розвитку соціальної відповідальності та сталого цифрового маркетингу на фінансову складову бізнес-процесів в умовах цифрової економіки
ІА Юр'єва, ТЮ Назарова
Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ, 2023
12023
МЕХАНІЗМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІНАНСОВОЇ БЕЗПЕКИ СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ
ЮЛ Татаринцева, ВВ Яковлєва
науково-практичної конференції науково-педагогічних працівників та, 638, 2022
12022
Сучасні тенденції розвитку ринку фінансових технологій в Україні
ВВ Святна
Луцький національний технічний університет, 2022
12022
Організація проектних команд у цифровому маркетингу
ОІ Пушкар
Полтавський університет економіки і торгівлі, 2022
12022
Методичні рекомендації щодо впровадження технологій гейміфікації в дистанційній освіті
О Цуранова, Ю Татаринцева, Т Бившева, О Погода, О Пушкар
12022
Методичні рекомендації щодо якісного аналізу відеоконтенту
ОІ Пушкар
MDPC Publishing, 2021
12021
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20