Концепція освіти дорослих в Україні Л Лук'янова Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи, 8-16, 2011 | 108 | 2011 |
Дуальна модель вищої професійної освіти дорослих: європейський досвід МГ Дернова Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи, 137-145, 2014 | 58 | 2014 |
Провідні особливості навчання дорослих Л Лук'янова Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи, 72-80, 2009 | 57 | 2009 |
Андрагогіка в системі педагогічних наук Н Ничкало Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи, 7-20, 2009 | 42 | 2009 |
Наукові школи в педагогіці С Гончаренко Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи, 7-28, 2013 | 36 | 2013 |
Дидактичні аспекти освіти дорослих С Гончаренко Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи, 66-71, 2009 | 35 | 2009 |
Тенеденції розвитку освіти дорослих: європейський досвід ТМ Десятов Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи, 182-190, 2014 | 30 | 2014 |
Неформальна освіта дорослих: нове соціально-освітнє явище ОВ Василенко Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи, 35-44, 2013 | 29 | 2013 |
Культурологічний підхід у професійній підготовці вчителя В Аніщенко, О Падалка Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи, 103-107, 2013 | 28 | 2013 |
Підготовка майбутнього вчителя до виховання толерантності в учнів старшої школи США ОВ Орловська Збірник наукових праць, 93-96, 2011 | 27 | 2011 |
Дорослість як базова категорія андрагогіки Л Лук’янова Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи, 20-29, 2010 | 27 | 2010 |
Міждисциплінарний підхід у підготовці майбутніх магістрів міжнародних відносин В Третько Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи, 94-102, 2013 | 26 | 2013 |
Криза цінностей–катастрофа суспільств і держав І Зязюн Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи, 7-20, 2010 | 24 | 2010 |
Актуальні проблеми теорії і практики управління освітою дорослих в Україні НГ Протасова Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи, 149-159, 2013 | 23 | 2013 |
Аксіологічні критерії вікової психології ІА Зязюн Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи, 6-24, 2013 | 22 | 2013 |
Зміст інтегрально-рольової позиції педагога-андрагога у зарубіжній науковій думці ЛБ Лук'янова Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи, 257-266, 2013 | 19 | 2013 |
Психологічні особливості неформальної освіти дорослих С Зінченко Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи, 154-160, 2009 | 17 | 2009 |
Андрагогіка: ретроспективний аналіз походження терміну та особливості сучасного змістового наповнення ЛБ Лук’янова Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи, 107-116, 2014 | 16 | 2014 |
Андрагогічні принципи навчання дорослих крізь призму соціально-особистісного досвіду та компетентності ОА Дубасенюк Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи, 89-100, 2013 | 16 | 2013 |
Неперервна педагогічна освіта у контексті навчання впродовж життя В Аніщенко, О Падалка Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи, 217-224, 2010 | 13 | 2010 |