Вступ до філософії освіти Теодора Адорно В Брижнік Філософія освіти, 119-131, 2015 | 2 | 2015 |
Аналіз провідного вітчизняного та зарубіжного досвіду щодо стратегій вищої освіти в умовах інтернаціоналізації для стійкого розвитку суспільства: аналітичні матеріали. У двох … В Зінченко, ЛС Горбунова, С Курбатов, В Брижнік, Ю Мєлков, ... Прінтеко, 2020 | 1 | 2020 |
Коментар до українського перекладу твору Макса Горкгаймера «Історія і психологія» В Брижнік Sententiae, 2020 | 1 | 2020 |
Онтологія Теодора Адорно–теорія нетотожності суб’єкта та об’єкта соціального пізнання ВМ Брижнік Політологічний вісник, 97–109-97–109, 2013 | 1 | 2013 |
«Конституція свободи» Фрідріха Гаєка: дух індивідуальної ініціативи як умова вільного соціокультурного розвитку суспільства В Брижнік Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023 | | 2023 |
Теодор Адорно До демократизації німецьких університетів В Брижнік | | 2022 |
Психологія як чинник історичного процесу: коментар до українського перекладу твору Макса Горкгаймера «Історія і психологія» В Брижнік Sententiae 39 (2), 173-184, 2020 | | 2020 |
АНТРОПОЛОГІЧНИЙ ЧИННИК СТІЙКОЇ РОЗБУДОВИ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА В ФІЛОСОФСЬКО-ОСВІТНІХ РОБОТАХ ТЕОДОРА АДОРНО ВМ Брижнік Hileya: Scientific Bulletin/Gileya, 2019 | | 2019 |
Теодор АДОРНО. Виховання–навіщо?(переклад, анотація і примітки Віталія Брижніка) ВM Брижнік Філософія освіти, 6-23, 2019 | | 2019 |
Теодор АДОРНО. Нотатки про гуманітарну науку та освіту (переклад, анотація і примітки Віталія Брижніка) ВM Брижнік Філософія освіти, 24-31, 2019 | | 2019 |
Теодор Адорно. Актуальність філософії (переклад з німецької) V Bryzhnik Skhid, 99-106, 2018 | | 2018 |
Що означає «опрацювання минулого»:(переклад з німецької, анотація і післямова Віталія Брижніка) T Adorno, VM Bryzhnik Filosofiya osvity. Philosophy of Education 22 (1), 6-24, 2018 | | 2018 |
Актуальність філософії освіти Теодора Адорно в контексті стійкого розвитку громадянського суспільства V Bryzhnik Continuing Professional Education: Theory and Practice, 28-35, 2018 | | 2018 |
АКТУАЛЬНОСТЬ ФИЛОСОФИИ ОБРАЗОВАНИЯ ТЕОДОРА АДОРНО В КОНТЕКСТЕ СТОЙКОГО РАЗВИТИЯ ГРАЖДАНСКОГО ОБЩЕСТВА В Брижнік Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 28-35, 2018 | | 2018 |
Вступ до філософії освіти Макса Шелера: реформоване управління вищою освітою як чінник стійкого розвитку громадянського суспільства В Брижнік Університети і лідерство, 58-71, 2018 | | 2018 |
КРИТИЧНЕ" ОПРАЦЮВАННЯ МИНУЛОГО": ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ В ІДЕОЛОГІЧНИХ ФРЕЙМАХ ТОТАЛІТАРИЗМУ ВМ Брижнік Філософія освіти. Philosophy of Education, 6-24, 2018 | | 2018 |
Теодор Адорно. ФІЛОСОФІЯ І ВЧИТЕЛЬ (переклад, анотація і примітки Віталія Брижніка) В Брижнік Філософія освіти, 6-31, 2018 | | 2018 |
ФЕНОМЕН" ПОЛУОБРАЗОВАНОСТИ" КАК ОСНОВНАЯ ТЕМА ФИЛОСОФИИ ОБРАЗОВАНИЯ ТЕОДОРА АДОРНО ВМ Брижнік Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 47-52, 2015 | | 2015 |
Феномен напівосвіченості як основна тема філософії освіти Теодора Адорно ВМ Брижнік Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 47-52, 2015 | | 2015 |
Избыточная сциентизация европейского общества как тема ранних философских произведений Теодора Адорно ВН Брыжник Современные проблемы науки и образования, 668-668, 2013 | | 2013 |