Підписатись
В.А. Нікульча
В.А. Нікульча
Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
Підтверджена електронна адреса в chtei-knteu.cv.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Клієнтоорієнтований комплекс маркетингу підприємства роздрібної торгівлі
ВА Нікульча, ЮБ Чаплінський
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2017
22017
Механізм формування системи лояльності споживачів до туристичного підприємства
ЮБ Чаплінський, ВА Нікульча
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2019
12019
Мотиваційна взаємодія підприємства роздрібної торгівлі та споживача
ВА Нікульча, ЮБ Чаплінський
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2017
12017
Маркетингові складові формування купівельної поведінки споживачів
ЮБ Чаплінський, ВА Нікульча
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2014
12014
Організація процесу стимулювання продажів торговельними підприємствами
ВА Нікульча
Науковий вісник Чернівецького національного торговельно-економічного …, 2012
12012
Розвиток роздрібної торгівлі Чернівецької області
ВА Нікульча
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2010
12010
CRM-СИСТЕМИ У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ
В Нікульча
Трансформація податкової та обліково-аналітичної систем в контексті сучасних …, 2021
2021
Групування витрат на розробку та імплементацію програми лояльності
ЮБ Чаплінський, ВА Нікульча
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2020
2020
Маркетингові рішення підприємств роздрібної торгівлі у процесі мотиваційної взаємодії зі споживачами
ЮБ Чаплінський, ВА Нікульча
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2020
2020
Методичний підхід до оцінювання ефекту взаємодії туристичного підприємства із споживачами та партнерами
ЮБ Чаплінський, ВА Нікульча
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2019
2019
КУПІВЕЛЬНА ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА ЯК ОБ’ЄКТ ДОСЛІДЖЕНЬ У МЕЖАХ МАРКЕТИНГУ ВЗАЄМОВІДНОСИН
ВА НІКУЛЬЧА, ЮБ ЧАПЛІНСЬКИЙ
МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ, 96, 2019
2019
Мотиваційна взаємодія "торговельне підприємство-споживач": алгоритм змін господарської діяльності
ВА Нікульча
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки, С …, 2018
2018
МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНЮВАННЯ ВЗАЄМНИХ ЗМІН У МЕЖАХ МОТИВАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПІДПРИЄМСТВА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ ТА СПОЖИВАЧА
ВА Нікульча, ЮБ Чаплінський
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2018
2018
Клієнтоорієнтований комплекс маркетингу підприємства роздрібної торгівлі
ЮБ Чаплінський, ВА Нікульча
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2017
2017
КЛИЕНТООРИЕНТИРОВАННЫЙ КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГА ПРЕДПРИЯТИЯ РОЗНИЧНОЙ ТОРГОВЛИ
ВА Нікульча, ЮБ Чаплінський
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту, 443-452, 2017
2017
СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТРАНСПОРТНОЇ ЛОГІСТИКИ В СИСТЕМІ ТРАНСКОРДОННОГО СПІВРОБІТНИЦТВА
В Нікульча, К Мартинюк
Кифяк Василь Федорович, 2017
2017
РЕАЛІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ У СУЧАСНИХ УМОВАХ
КС Мартинюк, ВА Нікульча
Глобальні проблеми економіки та фінансів: збірник тез наукових робіт VII …, 2016
2016
Перспективи реалізації туристичного продукту в аспекті розвитку окремих видів туризму
ЮБ Чаплінський, ВА Нікульча
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2016
2016
ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА КУПІВЕЛЬНУ ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ
ЮБ ЧАПЛІНСЬКИЙ, ВА НІКУЛЬЧА
ББК 65.281. 3 М27, 186, 2015
2015
КОНЦЕПТУАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
Ю Чаплінський, В Нікульча
Стан та перспективи розвитку обліково-аналітичного забезпечення управління …, 2015
2015
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20