Підписатись
Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика / Training and education of a gifted
Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика / Training and education of a gifted
Інститут обдарованої дитини НАПН України / Institute of Gifted Child of NAPS of Ukraine
Немає підтвердженої електронної адреси
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Оцінювання обдарованості: проблеми кількісної міри
ОЮ Буров, ВВ Камишин
Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика.–К.: Інститут …, 2009
322009
Модель формування фахової компетентності майбутнього вчителя початкових класів
І Онищенко
Навчання і виховання обдарованої особистості: теорія та практика, 94-101, 2012
312012
Управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів: сучасний стан та проблеми
Л Мартинець
Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика 1 (18), 8-16, 2017
252017
Обдаровані діти як об’єкт буллінгу
С Стельмах
Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика: зб. наук. праць …, 2012
222012
Обдарованість: сутність і типологія
ІС Волощук
Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика.–К.: Інститут …, 2009
222009
Кількісна і лінгвістична відповідність рівнів сформованості компетентності студентів
ОМ Рева
Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія і практика: зб. наук. пр.–К …, 2010
132010
Використання електронних соціальних мереж для розвитку інформаційної культури дітей та молоді з функціональними обмеженнями
ЮГ Носенко, АВ Яцишин
Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика 12 (43), 2015
12*2015
РІSА-2018 як індикатор стану загальної середньої освіти в Україні
МВ Головко, СО Науменко
Український педагогічний журнал 2, 8-20, 2017
82017
Дидактические проблемы формирования естественнонаучной компетентности ученика общеобразовательной школы
МВ Головко
Електронний збірник наукових праць Запорізькоїх обласної академії …, 2011
62011
Відкрита освіта у викликах сьогодення
ВБ Дем’яненко, ВМ Дем’яненко
Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика 2 (17), 49-55, 2016
52016
Проект „Фібоначчі”: мета, завдання та шляхи реалізації/Іван Волощук, Наталія Поліхун
І Волощук
Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія і практика: зб. наук. пр …, 2012
52012
Художньо-освітній простір навчального закладу як передумова розвитку художньо обдарованої особистості
ОА Комаровська
Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика 2, 135-141, 2009
52009
Психолого-педагогічне проектування особистісного розвитку учня. Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. Збірник наукових праць. Випуск 1
ВО Киричук
К.: Інститут обдарованої дитини, 2008
5*2008
Синергетичний підхід до розвитку сучасного стилю мислення обдарованих дітей
О Трифонова, М Садовий
Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія і практика, 212-222, 2012
42012
Психологічні особливості підлітків з різними типами обдарованості
Т Яншина
Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика, 36-45, 0
4*
Педагогічні технології як засіб розвитку творчих здібностей учнів в умовах профільного навчання
Л Шелестова
Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика 1 (20), 24-36, 2018
32018
Вікові особливості прояву професійних деформацій в інтерперсональній сфері тренерів-викладачів фізичного виховання
А Хижняк
Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика 2 (19), 79-85, 2017
32017
Проблематизація поняття тілесності в сучасній психології
А Колярова
Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика 1 (18), 119-125, 2017
32017
Принципи наукової освіти
М Гальченко
Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика 1 (18), 32-39, 2017
32017
РОЗВИТОК ПРОБЛЕМИ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ДИДАКТИЦІ ФІЗИКИ ЯК ПЕРЕДУМОВА СТАНОВЛЕННЯ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ
МВ Головко
НАУКОВІ ЗАПИСКИ. Серія: ПРОБЛЕМИ МЕТОДИКИ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОЇ І …, 2016
32016
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20