Оцінювання обдарованості: проблеми кількісної міри ОЮ Буров, ВВ Камишин Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика.–К.: Інститут …, 2009 | 32 | 2009 |
Модель формування фахової компетентності майбутнього вчителя початкових класів І Онищенко Навчання і виховання обдарованої особистості: теорія та практика, 94-101, 2012 | 31 | 2012 |
Управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів: сучасний стан та проблеми Л Мартинець Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика 1 (18), 8-16, 2017 | 25 | 2017 |
Обдаровані діти як об’єкт буллінгу С Стельмах Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика: зб. наук. праць …, 2012 | 22 | 2012 |
Обдарованість: сутність і типологія ІС Волощук Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика.–К.: Інститут …, 2009 | 22 | 2009 |
Кількісна і лінгвістична відповідність рівнів сформованості компетентності студентів ОМ Рева Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія і практика: зб. наук. пр.–К …, 2010 | 13 | 2010 |
Використання електронних соціальних мереж для розвитку інформаційної культури дітей та молоді з функціональними обмеженнями ЮГ Носенко, АВ Яцишин Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика 12 (43), 2015 | 12* | 2015 |
РІSА-2018 як індикатор стану загальної середньої освіти в Україні МВ Головко, СО Науменко Український педагогічний журнал 2, 8-20, 2017 | 8 | 2017 |
Дидактические проблемы формирования естественнонаучной компетентности ученика общеобразовательной школы МВ Головко Електронний збірник наукових праць Запорізькоїх обласної академії …, 2011 | 6 | 2011 |
Відкрита освіта у викликах сьогодення ВБ Дем’яненко, ВМ Дем’яненко Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика 2 (17), 49-55, 2016 | 5 | 2016 |
Проект „Фібоначчі”: мета, завдання та шляхи реалізації/Іван Волощук, Наталія Поліхун І Волощук Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія і практика: зб. наук. пр …, 2012 | 5 | 2012 |
Художньо-освітній простір навчального закладу як передумова розвитку художньо обдарованої особистості ОА Комаровська Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика 2, 135-141, 2009 | 5 | 2009 |
Психолого-педагогічне проектування особистісного розвитку учня. Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. Збірник наукових праць. Випуск 1 ВО Киричук К.: Інститут обдарованої дитини, 2008 | 5* | 2008 |
Синергетичний підхід до розвитку сучасного стилю мислення обдарованих дітей О Трифонова, М Садовий Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія і практика, 212-222, 2012 | 4 | 2012 |
Психологічні особливості підлітків з різними типами обдарованості Т Яншина Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика, 36-45, 0 | 4* | |
Педагогічні технології як засіб розвитку творчих здібностей учнів в умовах профільного навчання Л Шелестова Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика 1 (20), 24-36, 2018 | 3 | 2018 |
Вікові особливості прояву професійних деформацій в інтерперсональній сфері тренерів-викладачів фізичного виховання А Хижняк Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика 2 (19), 79-85, 2017 | 3 | 2017 |
Проблематизація поняття тілесності в сучасній психології А Колярова Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика 1 (18), 119-125, 2017 | 3 | 2017 |
Принципи наукової освіти М Гальченко Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика 1 (18), 32-39, 2017 | 3 | 2017 |
РОЗВИТОК ПРОБЛЕМИ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ДИДАКТИЦІ ФІЗИКИ ЯК ПЕРЕДУМОВА СТАНОВЛЕННЯ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ МВ Головко НАУКОВІ ЗАПИСКИ. Серія: ПРОБЛЕМИ МЕТОДИКИ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОЇ І …, 2016 | 3 | 2016 |