Мініатюра як феномен музичної культури (на матеріалі фортепіанних творів українських композиторів кінця ХІХ–ХХ століть) НО Рябуха НО Рябуха Дис. канд. мистецтвознав 17 (01), 2004 | 33* | 2004 |
Трансформація звукового образу світу у фортепіанній культурі: онто-сонологічний підхід НО РЯБУХА Харківська державна академія культури, 2017 | 19* | 2017 |
Звуковой образ как феномен культуры: опыт междисциплинарного синтеза N Ryabukha Культура і сучасність, 112-119, 2014 | 13 | 2014 |
Звуковий образ світу: онто-сонологічне дослідження фортепіанного мистецтва ХХ–початку ХХІ ст.: монографія НО Рябуха Харків: Вид-во Бровін ОВ, 2016 | 11 | 2016 |
Звукообраз як категорія музичного мислення: онтологічний та гносеологічний аспекти НО Рябуха Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство, 181-187, 2015 | 8 | 2015 |
Виконавська інтерпретація як метод пізнання музичного твору НО Рябуха Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв: зб. наук. пр.—Х …, 2009 | 8 | 2009 |
Звукообраз в исполнительском искусстве (этимологический дискурс) Н Рябуха Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти, 72-85, 0 | 8 | |
Звукообраз в исполнительском искусстве (этимологический дискурс) Н Рябуха Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти, 72-85, 2014 | 6 | 2014 |
Звукообраз як категорія метафізики музики: смислові виміри творчості НО Рябуха Культура України, 234-242, 2012 | 6 | 2012 |
Відображення романтичного звуковідчуття у фортепіанних творах Ф. Шопена і Ф. Ліста НО Рябуха Культура України. Cерія: Мистецтвознавство, 18-28, 2016 | 5 | 2016 |
Українська фортепіанна мініатюра як об’єкт виконавської інтерпретації: навчальний посібник НО Рябуха Х.: Вид-во Бровін ОВ, 2010 | 5 | 2010 |
Онто-сонологія звукообразного мислення Дж. Кейджа НО Рябуха Культура України. Cерія: Мистецтвознавство, 202-213, 2016 | 4 | 2016 |
Просторовість як параметр звукообразного мислення виконавця: теоретико-методологічний аспект Н Рябуха Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2015 | 4 | 2015 |
Онтологическая специфика музыкального звука как исполнительской категории НА Рябуха Южно-Российский музыкальный альманах, 40-46, 2015 | 4 | 2015 |
Звукообраз фортепіано в динаміці історико-культурних змін НО Рябуха Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство, 229-236, 2014 | 4 | 2014 |
Инструментальный образ мира в фортепианных транскрипциях СЮ Юшкевича Н Рябуха Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти, 37-46, 2012 | 4 | 2012 |
Звукообраз как философско-эстетическая категория в музыке НА Рябуха Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв, 154-157, 2012 | 4 | 2012 |
Принципи внутріжанрової типології фортепіанної мініатюри в українській музичній культурі кінця ХІХ-ХХ ст. НО Рябуха Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв, 176-179, 2011 | 3 | 2011 |
Семантичні функції жанру мініатюри в музичній культурі Н Рябуха Культура України: зб. наук. пр.–Вип 10, 163-170, 2002 | 3 | 2002 |
Специфіка концертмейстерської роботи піаніста над твором для голосу і фортепіано «Дорога» Ігоря Гайденка О Томах, Н Рябуха Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 79-81, 2020 | 2 | 2020 |