Підписатись
Nadiia Romaniuk
Nadiia Romaniuk
Інші іменаНадія Василівна Романюк
Yuriy Fedkovych Chernivtsi National University
Підтверджена електронна адреса в chnu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Формування конкурентних переваг ВНЗ: маркетинговий підхід
ІМ Буднікевич, НВ Романюк
Науковий вісник Чернівецького університету, 108-114, 2014
72014
Маркетинговий підхід до побудови мережевих моделей на регіональному ринку знань
ІМ Буднікевич, НВ Романюк
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2019
32019
Практики зарубіжних країн в просторовій організації освітніх мереж
НВ Романюк
12019
Урахування партнерської складової маркетингового середовища в управлінні регіональним ВНЗ
І Крупенна, Н Романюк
ББК 65.046 (4 Укр) Р 31, 2014
12014
Ціновий моніторинг освітніх послуг ВНЗ м. Чернівців як інструмент реалізації конкурентної стратегії
НВ Романюк
Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка, 113-118, 2012
12012
АНАЛІЗ ВПЛИВУ КРЕАТИВНОЇ ЕКОНОМІКИ НА РОЗРОБКУ НОВИХ ПРОДУКТІВ І ПОСЛУГ
Н Романюк, І Тарасов, І Гавриш
Економіка та суспільство, 2023
2023
Marketing technologies in educational management: current problems
T Zhytomyrska, I Zrybnieva, N Romaniuk, I Havrysh, T Gorditsa
Revista Eduweb 16 (4), 141-152, 2022
2022
Організаційні аспекти створення освітнього кластера «Чернівці навчаються» як елементу креативної економіки регіону
І Буднікевич, Н Романюк
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2022
2022
Marketing Technologies In Educational Management: Current Problems
I Zrybnieva, I Havrysh, N Romaniuk, T Gorditsa, T Zhytomyrska
International Journal of Computer Science & Network Security, 2022
2022
MARKETING IS THE ESSENCE OF INTERACTION POINTS IN THE REGIONAL EDUCATIONAL NETWORK
Н Романюк
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2021
2021
Моніторинг міжнародних чинників трансформації регіональної освітньої мережі та регіональних ринків освітніх послуг
N Romaniuk
Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія …, 2021
2021
Маркетингова суть точок взаємодії в регіональній освітній мережі.
НВ Романюк
2021
ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЕКОНОМІКИ РЕГІОНУ НА ЗАСАДАХ ПАРТНЕРСТВА ТА ВЗАЄМОДІЇ
ІМ Буднікевич, НВ Романюк
2020
ТРАНСФОРМАЦІЯ РЕГІОНАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ МЕРЕЖІ: МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД
НВ РОМАНЮК
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ЮРІЯ ФЕДЬКОВИЧА, 2020
2020
Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, Черкаси, 19 квітня 2019 р.
ТВ Безугла, ІМ Труніна, АО Боковня, АІ Боровий, ІВ Бруско, ТІ Бурцева, ...
2019
РЕГІОНАЛЬНА ОСВІТНЯ МЕРЕЖА: ПОНЯТТЯ Й ОСОБЛИВОСТІ
N Romaniuk
Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія …, 2019
2019
Узгодження організаційної культури та напрямів стратегічного розвитку вищого навчального закладу: маркетинговий підхід
ІМ Буднікевич, ІА Крупенна, НВ Романюк
Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка, 52-57, 2014
2014
Формирование конкурентных преимуществ вуза: маркетинговый подход= Формування конкурентних переваг внз: маркетинговий пiдхiд
IМ Буднiкевич, НВ Романюк
Науковий вiсник Чернiвецького унiверситету 681, 106-114, 2014
2014
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–18