Підписатись
Олена Годенко-Наконечна (Olena Godenko-Nakonechna)
Олена Годенко-Наконечна (Olena Godenko-Nakonechna)
Інші іменаOlena Hodenko-Nakonechna, Олена Годенко (Olena Godenko), Елена Годенко-Наконечная
доктор філософії (PhD), НТУ "Дніпровська політехніка" (Dnipro University of Technology)
Підтверджена електронна адреса в nmu.org.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Композиційні особливості трипільсько-кукутенської абстрактно-геометричної орнаментики (типологія та стилістика основних композиційних схем)
О Годенко-Наконечна
Студії мистецтвознавчі, 41-57, 2012
12012
Китайський символ тай-цзи та синусоїдні графеми трипільських орнаментів
О Годенко-Наконечна
Спадщина О. Пріцака і сучасні гуманітарні проблеми : матеріали міжнародної …, 2009
12009
Компаративні методи дослідження графічної знакової символіки трипільської культури
О Годенко-Наконечна
Студії мистецтвознавчі, 2008
12008
Українська тема в російських культурологічних виданнях
О Годенко-Наконечна
Схід- Захід, історико-культурологічний зб., 196-195, 2002
12002
П’ять імен українських художниць у сучасному мистецтві початку ХХІ ст.: Ксенія Гнилицька, Анна Звягінцева, Жанна Кадирова, Лада Наконечна, Леся Хоменко
О Годенко
Чому в українському мистецтві є великі художниці, 84-103, 2019
2019
Жінка як суб'єкт і об'єкт мистецтва: ґендерний вимір
Л Наливайко, І Грицай, О Годенко-Наконечна, інші
Основи теорії гендеру: юридичні, політологічні, філософські, педагогічні …, 2018
2018
Національна спілка художників України як наступник Спілки художників УРСР
О Годенко-Наконечна
Соціалістичний реалізм. Здаватися іншим. Зошит №1, 68-75, 2017
2017
Трипільська орнаментика як феномен доісторичної культури
О Годенко-Наконечна
Студії мистецтвознавчі, 6-13, 2016
2016
Стилістичні особливості орнаменту та способи оздоблення ритуального посуду Трипільської культури в історичному вимірі та локальних варіантах
О Годенко-Наконечна
Наук. зб. Współczesne badania nad ukraińska kulturą (Сучасні дослідження …, 2015
2015
Место трипольской антропоморфной скуль-птуры в развитии искусства древнекаменного века
ГНЕ П.
Пытанні мастацтвазнаўства, этналогіі і фалькларыстыкі, 30-37, 2015
2015
Орнаментація трипільських жіночих теракотових статуеток як цілісна семантична система
ОП Годенко-Наконечна
Україна в етнокультурному вимірі століть: зб. наук. праць, 158-167, 2015
2015
Доля університетської освіти в епоху глобалізації очима видатних мислителів
О Годенко-Наконечна
Інноваційні процеси в сучасному просторі юридичної освіти: реалії, тенденції …, 2014
2014
Трипольская скульптура как искусство. Постановка вопроса
ГНЕ П.
Традыцыі і сучасны стан культуры і мастацтва : мат. Міжнароднай навук.-практ …, 2014
2014
З історії досліджень орнаментики Трипільської культури
ОП Годенко-Наконечна
Мистецтвознавчі записки, 259-269, 2014
2014
«Козак Мамай» як втілення естетичного ідеалу українців
О Годенко-Наконечна
«Історія та сучасність українського народного мистецтва і його роль у …, 2010
2010
Типологія та стилістичні особливості абстрактно-геометричної орнаментики Трипільської культури
О Годенко-Наконечна
Наук. зб. Актуальні питання сходознавства, славістики, україністики, 72-80, 2010
2010
Питання захисту інтелектуальної власності: історико-культурологічний аспект
ОП Годенко-Наконечна
Науковий вісник ДДУВС, 44-53, 2007
2007
“Мамаї” Володимира Наконечного
О Годенко-Наконечна
Студії мистецтвознавчі, 2007
2007
Скульптор Володимир Наконечний: і Трипілля, й поріг Ненаситець
О Годенко
Музейний провулок, 108-113, 2005
2005
Роль сталих образотворчих знакових систем у формуванні колективної свідомості носіїв національної традиції у сучасному українському суспільстві
ОП Годенко-Наконечна
Збірник наукових праць НДІ українознавства МОН України 6, 220-224, 2005
2005
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20