Композиційні особливості трипільсько-кукутенської абстрактно-геометричної орнаментики (типологія та стилістика основних композиційних схем) О Годенко-Наконечна Студії мистецтвознавчі, 41-57, 2012 | 1 | 2012 |
Китайський символ тай-цзи та синусоїдні графеми трипільських орнаментів О Годенко-Наконечна Спадщина О. Пріцака і сучасні гуманітарні проблеми : матеріали міжнародної …, 2009 | 1 | 2009 |
Компаративні методи дослідження графічної знакової символіки трипільської культури О Годенко-Наконечна Студії мистецтвознавчі, 2008 | 1 | 2008 |
Українська тема в російських культурологічних виданнях О Годенко-Наконечна Схід- Захід, історико-культурологічний зб., 196-195, 2002 | 1 | 2002 |
П’ять імен українських художниць у сучасному мистецтві початку ХХІ ст.: Ксенія Гнилицька, Анна Звягінцева, Жанна Кадирова, Лада Наконечна, Леся Хоменко О Годенко Чому в українському мистецтві є великі художниці, 84-103, 2019 | | 2019 |
Жінка як суб'єкт і об'єкт мистецтва: ґендерний вимір Л Наливайко, І Грицай, О Годенко-Наконечна, інші Основи теорії гендеру: юридичні, політологічні, філософські, педагогічні …, 2018 | | 2018 |
Національна спілка художників України як наступник Спілки художників УРСР О Годенко-Наконечна Соціалістичний реалізм. Здаватися іншим. Зошит №1, 68-75, 2017 | | 2017 |
Трипільська орнаментика як феномен доісторичної культури О Годенко-Наконечна Студії мистецтвознавчі, 6-13, 2016 | | 2016 |
Стилістичні особливості орнаменту та способи оздоблення ритуального посуду Трипільської культури в історичному вимірі та локальних варіантах О Годенко-Наконечна Наук. зб. Współczesne badania nad ukraińska kulturą (Сучасні дослідження …, 2015 | | 2015 |
Место трипольской антропоморфной скуль-птуры в развитии искусства древнекаменного века ГНЕ П. Пытанні мастацтвазнаўства, этналогіі і фалькларыстыкі, 30-37, 2015 | | 2015 |
Орнаментація трипільських жіночих теракотових статуеток як цілісна семантична система ОП Годенко-Наконечна Україна в етнокультурному вимірі століть: зб. наук. праць, 158-167, 2015 | | 2015 |
Доля університетської освіти в епоху глобалізації очима видатних мислителів О Годенко-Наконечна Інноваційні процеси в сучасному просторі юридичної освіти: реалії, тенденції …, 2014 | | 2014 |
Трипольская скульптура как искусство. Постановка вопроса ГНЕ П. Традыцыі і сучасны стан культуры і мастацтва : мат. Міжнароднай навук.-практ …, 2014 | | 2014 |
З історії досліджень орнаментики Трипільської культури ОП Годенко-Наконечна Мистецтвознавчі записки, 259-269, 2014 | | 2014 |
«Козак Мамай» як втілення естетичного ідеалу українців О Годенко-Наконечна «Історія та сучасність українського народного мистецтва і його роль у …, 2010 | | 2010 |
Типологія та стилістичні особливості абстрактно-геометричної орнаментики Трипільської культури О Годенко-Наконечна Наук. зб. Актуальні питання сходознавства, славістики, україністики, 72-80, 2010 | | 2010 |
Питання захисту інтелектуальної власності: історико-культурологічний аспект ОП Годенко-Наконечна Науковий вісник ДДУВС, 44-53, 2007 | | 2007 |
“Мамаї” Володимира Наконечного О Годенко-Наконечна Студії мистецтвознавчі, 2007 | | 2007 |
Скульптор Володимир Наконечний: і Трипілля, й поріг Ненаситець О Годенко Музейний провулок, 108-113, 2005 | | 2005 |
Роль сталих образотворчих знакових систем у формуванні колективної свідомості носіїв національної традиції у сучасному українському суспільстві ОП Годенко-Наконечна Збірник наукових праць НДІ українознавства МОН України 6, 220-224, 2005 | | 2005 |