Підписатись
Людинознавчі студії. Серія Педагогіка. Human Studies. Series of Pedagogy
Людинознавчі студії. Серія Педагогіка. Human Studies. Series of Pedagogy
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Підтверджена електронна адреса в dspu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Проблеми інклюзивної освіти в Україні
Н Ашиток
Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка», 4-11, 2015
622015
Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до розвитку соціальної обдарованості дітей у проблемному полі педагогіки вищої школи
О Демченко
Людинознавчі студії. Серія: Педагогіка, 116–130-116–130, 2018
432018
Експлікація феномену соціальної обдарованості в контексті психолого-педагогічних досліджень
О Демченко
Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка», 134-145, 2015
322015
Генеза поняття компетентність” у Європейській та Українській педагогічній науці
С Куликовський
Людинознавчі студії. Педагогіка, 92-103, 2014
302014
Суб’єкт-суб’єктний підхід до організації педагогічного процесу
Н Слюсаренко, М Кульбацька
Людинознавчі студії. Серія: Педагогіка, 194-201, 2015
232015
Євроінтеграційні зміни у вищій медичній та фармацевтичній освіті: найближчі перспективи
О Стеченко
222015
АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
І Нищак, М Юрків
Молодь і ринок, 2021
172021
Формування іншомовної комунікативної компетентності у студентів вищих технічних закладів освіти
М Паласюк
152014
Формування в молодших школярів уміння працювати з підручником
О Савченко
132014
Особливості соціального формування дитини у різні вікові періоди її розвитку
Н Олексюк
Людинознавчі студії. Педагогіка, 125-134, 2014
132014
Виховний вплив дорослих на формування мовленнєво-мовної та лінгвістичної готовності дошкільників до навчання в школі: теоретичний аспект
Л Зданевич
112019
Інноваційний досвід соціально-реабілітаційної роботи з дітьми-інвалідами та їх батьками в Україні
А Ревть
Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка», 169-175, 2015
112015
Структурні компоненти професійної самореалізації майбутнього фахівця з дошкільної освіти
М Ярославцева
Людинознавчі студії. Педагогіка, 229-239, 2014
112014
Формування соціокультурної особистості майбутнього судноводія на засадах компетентнісного підходу
Н Слюсаренко, Л Ліпшиць
112014
Професійно-особистісні якості як основа виховання майбутніх учителів
О Никитенко
Людинознавчі студії. Педагогіка, 33–45-33–45, 2013
112013
Формування гуманістично-ціннісних орієнтацій у дітей дошкільного віку на матеріалі дитячої літератури
Н Ашиток
102017
Аксіологічні засади підготовки вихователя дітей дошкільного віку до виховної діяльності
Г Цвєткова
102016
Соціальна підтримка материнства й дитинства в Бельгії
В Стинська
Людинознавчі студії. Серія: Педагогіка, 228–235-228–235, 2016
102016
Теорія та практика сучасної системи музичної освіти дітей молодшого шкільного віку
І Малашевська
102015
Організація практичної підготовки майбутніх фахівців на засадах контекстного підходу
В Майковська
92017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20