Проблеми інклюзивної освіти в Україні Н Ашиток Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка», 4-11, 2015 | 62 | 2015 |
Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до розвитку соціальної обдарованості дітей у проблемному полі педагогіки вищої школи О Демченко Людинознавчі студії. Серія: Педагогіка, 116–130-116–130, 2018 | 43 | 2018 |
Експлікація феномену соціальної обдарованості в контексті психолого-педагогічних досліджень О Демченко Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка», 134-145, 2015 | 32 | 2015 |
Генеза поняття компетентність” у Європейській та Українській педагогічній науці С Куликовський Людинознавчі студії. Педагогіка, 92-103, 2014 | 30 | 2014 |
Суб’єкт-суб’єктний підхід до організації педагогічного процесу Н Слюсаренко, М Кульбацька Людинознавчі студії. Серія: Педагогіка, 194-201, 2015 | 23 | 2015 |
Євроінтеграційні зміни у вищій медичній та фармацевтичній освіті: найближчі перспективи О Стеченко | 22 | 2015 |
АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І Нищак, М Юрків Молодь і ринок, 2021 | 17 | 2021 |
Формування іншомовної комунікативної компетентності у студентів вищих технічних закладів освіти М Паласюк | 15 | 2014 |
Формування в молодших школярів уміння працювати з підручником О Савченко | 13 | 2014 |
Особливості соціального формування дитини у різні вікові періоди її розвитку Н Олексюк Людинознавчі студії. Педагогіка, 125-134, 2014 | 13 | 2014 |
Виховний вплив дорослих на формування мовленнєво-мовної та лінгвістичної готовності дошкільників до навчання в школі: теоретичний аспект Л Зданевич | 11 | 2019 |
Інноваційний досвід соціально-реабілітаційної роботи з дітьми-інвалідами та їх батьками в Україні А Ревть Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка», 169-175, 2015 | 11 | 2015 |
Структурні компоненти професійної самореалізації майбутнього фахівця з дошкільної освіти М Ярославцева Людинознавчі студії. Педагогіка, 229-239, 2014 | 11 | 2014 |
Формування соціокультурної особистості майбутнього судноводія на засадах компетентнісного підходу Н Слюсаренко, Л Ліпшиць | 11 | 2014 |
Професійно-особистісні якості як основа виховання майбутніх учителів О Никитенко Людинознавчі студії. Педагогіка, 33–45-33–45, 2013 | 11 | 2013 |
Формування гуманістично-ціннісних орієнтацій у дітей дошкільного віку на матеріалі дитячої літератури Н Ашиток | 10 | 2017 |
Аксіологічні засади підготовки вихователя дітей дошкільного віку до виховної діяльності Г Цвєткова | 10 | 2016 |
Соціальна підтримка материнства й дитинства в Бельгії В Стинська Людинознавчі студії. Серія: Педагогіка, 228–235-228–235, 2016 | 10 | 2016 |
Теорія та практика сучасної системи музичної освіти дітей молодшого шкільного віку І Малашевська | 10 | 2015 |
Організація практичної підготовки майбутніх фахівців на засадах контекстного підходу В Майковська | 9 | 2017 |