Supporting of children with special needs in inclusive environment by the teachers collaboration T Skrypnyk, O Martynchuk, O Klopota, V Gudonis, N Voronska Pedagogika, 2020, t. 138, nr. 2, p. 193-208, 2020 | 11 | 2020 |
Peculiarities of Interpersonal Cooperation of Youth with Different Vision Levels Y Klopota, O Klopota New Educational Review 48 (2), 227-238, 2017 | 11 | 2017 |
Соціально-психологічний супровід професійного становлення осіб з глибокими порушеннями зору ЄА Клопота, ОА Клопота Проблеми сучасної психології, 76-80, 2013 | 8* | 2013 |
Інтеграція молоді з обмеженими фізичними можливостями в суспільство: громадсько-правові, соціально-психологічні та інформаційно-технологічні аспекти:[метод. посібник] Є Клопота, ОА Клопота, СА Бондаренко Запоріжжя: ЗНУ 114, 2008 | 5 | 2008 |
ІНКЛЮЗИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ЧИННИК ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФАХІВЦІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТА СОЦІАЛЬНО ПСИХОЛОГІЧНОЇ СФЕРИ Є Клопота, О Клопота Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. 1 (13), 118-124, 2017 | 4 | 2017 |
Соціально-педагогічні умови інтеграції старшокласників з вадами зору в соціум ОА Клопота спец. 13.00. 05. Запоріжжя, 2012, 0 | 4 | |
Inclusive Education in Ukraine: parents of Children with Disabilities Perspective O Telna, Y Klopota, O Klopota, O Okolovych The New Educational Review 64, 225-235, 2021 | 3 | 2021 |
Socio-psychological training for readiness for interaction in professional activity of employers and specialists with blindness Y Klopota, O Klopota, V Gudonis Pedagogika 134 (2), 224-236, 2019 | 3 | 2019 |
Iнтеграцiя молодi з обмеженими фiзичними можливостями в суспiльство: громадсько-правовi, соцiально-психологiчнi та iнформацiйно-технологiчнi аспекти: методичний посiбник ЕА Клопота, ВГ Бондаренко, ОА Клопота, СА Бондаренко | 2 | 2008 |
Формирование позитивного образа молодежи с нарушениями зрения в социуме ОА Клопота Инклюзивное образование: методология, практика, технологии, 2011 | 1 | 2011 |
АНАЛІЗ ПУБЛІКАЦІЙ ОБЛАСНИХ ЗМІ З ПРОБЛЕМ ЛЮДЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ ЗДОРОВ’Я ОА КЛОПОТА П86 Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноос, 62, 2009 | 1 | 2009 |
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНТЕГРАЦІЇ МОЛОДІ З ОБМЕЖЕНИМИ ФІЗИЧНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ В СОЦІУМ ОА Клопота СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ, 100, 0 | 1 | |
ІNTERACTIVE ORIENTATION OF ADOLESCENTS IN THE PERSPECTIVE OF INCLUSIVE EDUCATIONAL SPACE O Klopota, Y Klopota SOCIALIZATION & HUMAN DEVELOPMENT" INTERNATIONAL SCIENTIFIC JOURNAL 5 (1), 94-98, 2023 | | 2023 |
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ СУТНОСТІ Й ЗМІСТУ ПОНЯТЬ «БІЖЕНЕЦЬ» ТА «ВИМУШЕНИЙ ПЕРЕСЕЛЕНЕЦЬ» ОА Клопота Міжнародна науково-практична конференція "Стратегічні орієнтири освіти та …, 2023 | | 2023 |
Соціально-психологічні виклики інклюзії в умовах воєнного часу О Клопота ІV International scientific and practical conference of students and young …, 2023 | | 2023 |
Навчання студентів з особливими потребами в умовах вищої освіти. КЄ Клопота Ольга Педагогіка вищої школи: досвід і тенденції розвитку. Матеріали VІ …, 2022 | | 2022 |
ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ОА Клопота РОЗДІЛ 5 РОЗВИТОК ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ, 18, 2021 | | 2021 |
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ Я-ОБРАЗУ ЛЮДЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ ОК Євгеній Клопота Рекомендовано до друку рішенням кафедри ортопедагогіки, ортопсихології та …, 2019 | | 2019 |
РОЛЬ ПЕДАГОГА В ОРГАНИЗАЦИИ СОЦИАЛЬНО ЗНАЧИМОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ В ПРОЦЕССЕ ПАТРИОТИЧЕСКОГО ВОСПИТАНИЯ МОЛОДЕЖИ ЛС Ольга Клопота МАТЕРИАЛЫ МЕЖДУНАРОДНОЙ НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКОЙ КОНФЕРЕНЦИИ «НАУКА И …, 2019 | | 2019 |
Соціально-психологічна допомога родині, яка виховує дитину з порушеннями зору ОК Є. Клопота Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя (22-23 лютого …, 2018 | | 2018 |