Психологічна характеристика рівнів розвитку професійної Я-концепції фахівця ОМ Шевцова Матеріали Міжнародного науково-практичного конгресу педагогів та психологів …, 2015 | 12 | 2015 |
Розвиток аутопсихологічної компетентності майбутніх фахівців соціономічної сфери засобами акмеологічних технологій ОМ Шевцова Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні …, 2018 | 10 | 2018 |
Психологічний супровід професійно-особистісного розвитку вчителя в умовах інноваційної діяльності: наук.-метод. посіб. ОМ Шевцова К.: Київський університет імені Бориса Грінченка, 128, 2015 | 10 | 2015 |
Професійна Я-концепція як метарезультат розвитку аутопсихологічної компетентності майбутніх фахівців ОМ Шевцова Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О …, 2018 | 9 | 2018 |
Аутопсихологічна компетентність як фактор особистісно-професійного розвитку майбутніх психологів ОМ Шевцова Психолого-педагогічні особливості розвитку особистості в освітньому, 188-190, 2017 | 7 | 2017 |
Розвиток професійної Я-концепції вчителів початкової школи в умовах інноваційної діяльності ОМ ШЕВЦОВА ОМ Шевцова.–Київ: Національний університет імені МП Драгоманова, 2012.–20 с, 2012 | 7 | 2012 |
Інноваційна діяльність як чинник особистісно-професійного розвитку вчителів початкової школи ОМ Шевцова Вісник післядипломної освіти 1 (ч.2), 463-472, 2010 | 7 | 2010 |
Професійна Я-концепція фахівця: теоретичний аналіз проблеми категоріального визначення ОМ Шевцова Вісник післядипломної освіти: зб. наук. праць 12, 310-316, 2009 | 7 | 2009 |
Формування правової культури керівника загальноосвітнього навчального закладу в процесі підвищення кваліфікації та самоосвіти ОМ Шевцова, МГ Шевцов Педагогічна освіта: теорія і практика 8, 164-170, 2011 | 5* | 2011 |
Психолого-акмеологічні умови розвитку аутопсихологічної компетентності майбутніх фахівців соціономічної сфери ОМ Шевцова Актуальні проблеми вищої професійної освіти, 202-203, 2020 | 4 | 2020 |
Рефлексія у структурі професійного самовизначення майбутніх психологів ОА Сорокіна, ОМ Шевцова Теорія і практика сучасної психології 2 (1), 118-122, 2019 | 4* | 2019 |
Своєрідність професійних Я-концепцій вчителів ЗНЗ в залежності від характеру педагогічної діяльності ОМ Шевцова Проблеми сучасної педагогічної освіти 41 (ч.4), 312-320, 2013 | 3 | 2013 |
Особливості впливу особистісних факторів на розвиток професійної Я-концепції вчителів початкової школи ОМ Шевцова Педагогічний альманах: зб. наук. праць/Південноукраїнський регіональний …, 2011 | 3 | 2011 |
Розвиток професійної Я-концепції вчителів, які працюють в інноваційних освітніх закладах, засобами психологічного тренінгу ОМ Шевцова Вісник післядипломної освіти, 334-342, 2009 | 3 | 2009 |
Особливості самооцінки вчителів ОМ Шевцова Теоретичні та методичні засади розвитку педагогічної освіти: педагогічна …, 2007 | 3 | 2007 |
Я-концепція як чинник вибору стратегії поведінки у конфлікті осіб юнацького віку ОМ Шевцова, В Синчук Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень: матеріали ІІІ …, 2019 | 2 | 2019 |
Особливості емоційно-оцінної складової професійної самосвідомості вчителів-інноватиків ОМ Шевцова Освітній простір. Глобальні, регіональні та інформаційні аспекти: наук …, 2013 | 2 | 2013 |
Вплив інноваційної педагогічної діяльності на самооцінку та самоставлення вчителів ОМ Шевцова Педагогічний процес: теорія і практика, 165-174, 2006 | 2 | 2006 |
Психологічні особливості копінг-стратегій молодих осіб в умовах воєнного стану ОМ Шевцова Наукові інновації та передові технології 13 (27), 1039-1048, 2023 | 1 | 2023 |
Психологічні засади розвитку професійної Я-концепції майбутніх та молодих педагогів в контексті інноваційної діяльності ОМ Шевцова Інноваційні педагогічні технології у підготовці майбутніх фахівців з вищою …, 2013 | 1 | 2013 |