Подписаться
Konopliannykova Marianna
Konopliannykova Marianna
Другие именаМарианна Коноплянникова
State university of trade and economics
Подтвержден адрес электронной почты в домене knteu.kiev.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Управління маркетинговою діяльністю: поняття, принципи, підходи
МА Коноплянникова
Глобальні та національні проблеми економіки, http://global-national.in.ua …, 2017
1012017
Відділ маркетингу в структурі організації: призначення, функції і завдання
МА Коноплянникова
Маркетинг в Україні, 44-48, 2003
292003
Інтернет у маркетинговій діяльності фірми
МА Коноплянникова
Маркетинг в Україні, 4-6, 2001
62001
Influense of compositmaterials nonlinear properties with radioisotopeinclutions on reflected radiations
V Savchenko, O Vorobiov, O Tkalenko, O Polonevych, G Shuklin, ...
International Journal of Advanced Trends in Computer Science and Engineering …, 2019
42019
Communication Strategies of Brand Management and Online Marketing of Digital Products
O Mitchuk, D Fayvishenko, I Lorvi, M Konopliannykova, S Chernobrovkina, ...
Economic Affairs 68 (01s), 289-298, 2023
32023
Formation of an enterprise strategy based on marketing monitoring of consumer behaviour
N Metelenko, L Ivanenko, I Kyianytsia, O Holik, M Konopliannykova, ...
International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology …, 2020
22020
Персоналізація як стратегія лояльності в електронній комерції
К Маріанна
Товари і ринки, https://doi.org/10.31617/2.2024(49)01, 2024
2024
CURRENT TRENDS AND CURRENT PROBLEMS OF MARKETING COMMUNICATIONS MANAGER TRAINING
КМА Лікарчук Н.В., Ярвіс М., Вареник О.М., Малихіна С.В.
ФІНАНСОВО-КРЕДИТНА ДІЯЛЬНІСТЬ: ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ 2022 (No 1 (42 …, 2022
2022
ЗАДАЧІ ВИБОРУ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
МА Коноплянникова
Ефективна економіка 3, http://www.economy.nayka.com.ua/, 2020
2020
COMPONENTS OF MARKETING INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES
M Konopliannykova
Європейський журнал економіки та менеджменту 6 (2), 59-66, 2020
2020
THE TASKS OF MARKETING MANAGEMENT IN CONDITIONS OF INFORMATIZATION OF SOCIETY, ЗАВДАННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ В УМОВАХ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА
M Konopliannykova
Evropský časopis ekonomiky a managementu, 62-72, 2020
2020
М. А. Коноплянникова; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ, 2016. - 20 c. - укp.
КМ А
Управління маркетинговою діяльністю підприємств у сфері картографічних …, 2016
2016
Генезис ринкових умов розвитку управління маркетинговою діяльністю підприємств у сфері картографічних послуг
МА Коноплянникова
Ефективна економіка, http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=, 2014
2014
Механизм управления маркетинговой деятельностью предприятий в сфере картографических услуг.
МА Коноплянникова
«Современные проблемы гуманитарных и естественных наук» 1, 2014
2014
Маркетинговые информационно-коммуникационные технологии. Проблемы и перспективы развития.
МА Коноплянникова
«Современные проблемы гуманитарных и естественных наук», с. 239-244., 2013
2013
Формування структури інформаційних потоків промислового підприємства в умовах глобалізації товарних ринків
МА Коноплянникова
Економічний вістник, 2011
2011
Інформаційно-комунікаційні технології в картографії: рівень застосування
МА Коноплянникова
Маркетинг в Україні, 42-45, 2010
2010
Послуговування Internet як каналом маркетингових комунікацій/Коноплянникова МА МА Коноплянникова - Маркетинг в Україні, 2002
КМ А
Маркетинг в Україні 4, 19-21, 2002
2002
Алданькова Г.В., Коноплянникова М.А. Цифрові інструменти маркетингових кому- нікацій торговельних мереж. Причорноморські економічні студії. 2020. Вип. 55(1). С. 62
КМА Алданькова Г.В.
Чи довіряють споживачі екологічному маркуванню?
МК Євгеній Ромат, Ірина Федоришина
Маркетинг і реклама. 2 (2020), 36-43, 0
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20