Підписатись
Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю
Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю
Київський університет імені Бориса Грінченка
Немає підтвердженої електронної адреси - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
PR у маркетингових комунікаціях
ОВ Курбан
ТОВ" Видавництво" Кондор", 2014
1042014
Сучасні інформаційні війни в мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник
ОВ Курбан
Київ: ВІКНУ, 286, 2016
862016
Педагогічні засади діяльності музею як соціально-культурного центру
ТЮ Бєлофастова
К., 2003.–187 с, 2003
602003
Соціальна реклама: держзамовлення, ринок маркетингових комунікацій чи сфера громадянської відповідальності суспільства
О Курбан
Дзеркало тижня 28, 25, 2007
522007
Діагностика та моделювання PR процесів
ОВ Курбан
Українська конфедерація журналістів, 2012
392012
Формування навичок ефективної співпраці студентів під час використання вікі-порталу
НВ Морзе, ЛО Варченко-Троценко
Інформаційні технології і засоби навчання, 92-106, 2014
342014
Вебінари як засіб підвищення кваліфікації викладачів
НВ Морзе, АБ Кочарян, ЛО Варченко-Троценко
Інформаційні технології і засоби навчання, 118-130, 2014
292014
Соціальна комунікація в системі сучасного наукового знання.
ОВ Курбан
Інформаційне суспільство, 2009
202009
Електронне портфоліо як інструмент вимірювання результатів діяльності викладача сучасного ВНЗ
НВ Морзе, ЛО Варченко-Троценко
Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах, 36-41, 2014
192014
Проблеми формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців
ТС Єжижанська, МП Осадча
Наукові записки [Національного університету Острозька академія]. Сер …, 2012
192012
Основні підходи до вивчення комунікації
ТС Єжижанська
Наукові записки [Національного університету Острозька академія]. Сер …, 2010
192010
Сучасні інформаційні війни в соціальних онлайн-мережах
ОВ Курбан
Інформаційне суспільство, 85-90, 2016
162016
Формирование навыков сотрудничества у студентов с использованием сервисов Веб 2. 0
НВ Морзе, ЛА Варченко-Троценко
Образовательные технологии и общество 17 (1), 637-649, 2014
162014
Соціальні комунікації в роботах українських дослідників.
ОВ Курбан
Інформаційне суспільство, 2010
162010
Музей у системі сучасних комунікацій
ТЮ Бєлофастова
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 36-39, 2009
162009
Інтерактивні комунікації в структурі дистанційного навчання
ЛЯ Філіпова, ОВ Олійник
Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія, 59-63, 2008
15*2008
Використання соціальних мереж у професійній діяльності викладача ВНЗ
КЄ Балабанова, ЄС Вакарев
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2013
142013
Інформаційні війни у соціальних он-лайн мережах:[монографія]
ОВ Курбан
К.: Київ. ун-т ім.. Б. Грінченка, 2017
132017
Бренд у системі сучасних соціальних комунікацій
ОВ Курбан
Інформаційне суспільство, 56-58, 2014
132014
Практико-орієнтоване навчання у підготовці бакалаврів реклами і зв'язків з громадськістю
ГВ Горбенко
Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 64-69, 2015
122015
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20