Підписатись
Кафедра маркетингу "Department of Marketing"
Кафедра маркетингу "Department of Marketing"
Підтверджена електронна адреса в npp.nau.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Ринок послуг вищої освіти: методологічні основи дослідження кон'юнктури
ОА Кратт
Донецк, Юго-Восток, 2003
912003
Сутність та особливості бенчмаркінгу в антикризовому управлінні підприємством
ОВ Коваленко
Видавництво СумДУ, 2009
482009
Сегментація ринку послуг вищої освіти: використання системного підходу
ОА Кратт, МГ Слоква
Донецьк: ТОВ “Юго-Восток, Лтд”, 2005
382005
Деякі аспекти сучасного антикризового управління промисловими підприємствами
ОВ Коваленко
Экономика и управление, 41-46, 2013
372013
Контент-маркетинг як дієва складова просування бізнесу
ГО Саідова, ГА Радченко
Проблеми системного підходу в економіці, 144-149, 2019
362019
Підприємництво та його організаційно-правові засади: навч. посібн
ОВ Коваленко
Коваленко ОВ–ЛНУ імені Тараса Шевченка 400, 2013
35*2013
РИЗИК-МЕНЕДЖМЕНТ ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ Монографія
ІВ Кривов’язюк, СФ Смерічевський, ЮМ Кулик
Кондор, 2018
332018
Роль інформаційно-аналітичних джерел у забезпеченні безпеки функціонування підприємства
ОВ Коваленко, СВ Биткін, ВЄ Големба, ЮО Балюра
Проблеми системного підходу в економіці, 32-41, 2016
33*2016
Підходи до визначення поняття економічної безпеки підприємства
ОВ Коваленко
Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії, 65-72, 2016
322016
Антикризове управління: теорія, методологія та механізми реалізації: монографія
ОВ Коваленко
Запоріжжя: ЗДІА, 2011
322011
Концепція життєвого циклу підприємства та кризові фактори
ОВ Коваленко
Бізнес навігатор, 2010
322010
Дослідження впливу стимулювання персоналу підприємства на продуктивність праці
ОВ Коваленко
Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії, 84-91, 2016
302016
Роль інформаційно-аналітичних джерел у забезпеченні безпеки функціонування підприємства
ОВ Коваленко, СВ Биткін, ВЄ Големба, ЮО Балюра
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні …, 2015
30*2015
Transformation of entrepreneurial leadership in the 21st century: prospects for the future
I Britchenko, S Smerichevskyi, I Kryvovyazyuk
2nd International Conference on Social, Economic and Academic Leadership …, 2018
282018
Environmental orientation of consumer behavior: motivational component
S Smerichevskyi, T Kniazieva, Y Kolbushkin, I Reshetnikova, ...
Problems and Perspectives in Management 16 (2), 424, 2018
282018
Маркетинг відносин як сучасна концепція маркетингу
ОС Борисенко, ЮВ Фісун
Інфраструктура ринку, 107-113, 2017
262017
Методики проведення аналізу стратегічного розвитку підприємства
ОІ Клімова
Економіка та держава, 54-58, 2008
252008
Системный подход в экономике
ВВ Мова, ЮП Колбушкин
К.: НАУ, 2004
252004
Соціальні медіа як інструмент управління лояльністю споживачів
СЄ Петропавловська, НЮ Лисак, ГВ Малаховська
Проблеми системного підходу в економіці, 166-173, 2018
242018
Антикризове управління–запорука стабільності роботи підприємства
ОВ Коваленко
Вісник Хмельницького національного університету, 65-68, 2011
242011
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20