Підписатись
Науковий журнал "Фізико-математична освіта" (Fizyko-matematychna osvita – Physical andMathematical
Науковий журнал "Фізико-математична освіта" (Fizyko-matematychna osvita – Physical andMathematical
Makarenko Sumy State Pedagogical University
Підтверджена електронна адреса в fizmatsspu.sumy.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
ПІДХОДИ ТА ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОЇ STEM-ОСВІТИ
НР Балик, ГП Шмигер
Фізико-математична освіта. Науковий журнал, 26-30, 2017
862017
ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ЯК СУЧАСНА СТРАТЕГІЯ НАВЧАННЯ
Д Безуглий
Physics and Mathematics Education, 5-11, 2014
602014
ВІЗУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЇ СКРАЙБІНГ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ
ЛІ Білоусова, НВ Житєньова
Фізико-математична освіта. Науковий журнал, 39-47, 2016
552016
Штучний інтелект та відкрита наука в освіті
М Мар'єнко, В Коваленко
Фізико-математична освіта 38 (1), 48-53, 2023
512023
ДО ПИТАННЯ ПРО СПІВВІДНОШЕННЯ ПОНЯТЬ НАОЧНІСТЬ І ВІЗУАЛІЗАЦІЯ
Оксана Бабич, Олена Семеніхіна
Physics and Mathematics Education, 47-53, 2014
47*2014
ЦИФРОВІ ФІЗИЧНІ ЛАБОРАТОРІЇ ЯК АКТУАЛЬНИЙ ЗАСІБ НАВЧАННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ
А Юрченко
Physics and Mathematics Education, 55-63, 2015
382015
ПРИЙОМИ ВІЗУАЛЬНОГО ПОДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Д Безуглий
Physics and Mathematics Education, 7-15, 2014
372014
КОНЦЕПЦІЯ BYOD ЯК ІНСТРУМЕНТ РЕАЛІЗАЦІЇ STEAM-ОСВІТИ
ВМ Андрієвська, ЛІ Білоусова
Фізико-математична освіта. Науковий журнал, 13-17, 2017
342017
ПРО ВІЗУАЛІЗАЦІЮ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗАСОБАМИ FLASH-ТЕХНОЛОГІЙ (НА ПРИКЛАДІ ВИВЧЕННЯ ТРИГОНОМЕТРИЧНИХ ФУНКЦІЙ)
АО Юрченко, АВ Логвін, ОВ Лаштун, КМ Безверха, ОВ Семеніхіна
Фізико-математична освіта. Науковий журнал, 128-132, 2017
262017
ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ІНФОГРАФІКИ ДЛЯ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО КОНТЕНТУ
ВГ Логвіненко
Фізико-математична освіта. Науковий журнал, 79-85, 2018
212018
Дидактичні принципи формування ІКТ-компетентностей майбутніх учителів математики у процесі фахової підготовки
ЛВ Лебедик, ЛВ Лебедик
Фізико-математична освіта: науковий журнал.–2017.–Випуск 3 (13), 215-219, 2017
212017
АДАПТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ: СУТНІСТЬ, ХАРАКТЕРИСТИКА, СТАН ВИКОРИСТАННЯ У ВІТЧИЗНЯНИХ ЗАКЛАДАХ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
ЮГ Носенко
Фізико-математична освіта. Науковий журнал, 73-78, 2018
202018
ІНТЕГРАЦІЯ ЗНАНЬ З ЦИКЛУ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ ДИСЦИПЛІН У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ (ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ)
ІА Ткаченко, ЮМ Краснобокий
Фізико-математична освіта. Науковий журнал, 155-159, 2017
192017
З ДОСВІДУ СТВОРЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА ЯК ЗАСОБУ ПІДТРИМКИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
Ольга Удовиченко, Артем Юрченко
Physics and Mathematics Education, 27-32, 2014
18*2014
Сучасний стан цифрової трансформації освіти
ОС Дущенко
Физико-математическое образование, 40-45, 2021
172021
ДИНАМІЧНІ МОДЕЛІ GEOGEBRA НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ЯК ОСНОВА STEM-ПІДХОДУ
ЮВ Ботузова
Фізико-математична освіта. Науковий журнал, 31-35, 2018
172018
ВИКОРИСТАННЯ GOOGLE FORMS І MICROSOFT FORMS В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ
ІА Гурняк
Фізико-математична освіта. Науковий журнал, 40-45, 2018
172018
ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМ КОМП’ЮТЕРНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ДЛЯ ПРОЕКТУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ ЗАВДАНЬ З МАТЕМАТИКИ
СГ Литвинова
Фізико-математична освіта. Науковий журнал, 83-89, 2018
162018
Труднощі навчання учнів системам числення і кодуванню інформації та шляхи їх запобігання
ІВ Чередник, ЮО Руденко, ОВ Семеніхіна
Фізико-математична освіта, 21-27, 2020
152020
СТРУКТУРА ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ УЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ
ТВ Рихтер
Фізико-математична освіта. Науковий журнал, 89-92, 2017
152017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20