Підписатись
Соціологія: теорія, методи, маркетинг.  Социология: теория, методы, маркетинг
Соціологія: теорія, методи, маркетинг. Социология: теория, методы, маркетинг
Підтверджена електронна адреса в i-soc.org.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Соціальний капітал: теоретичні засади дослідження та операціональні параметри
О Демків
Соціологія: теорія, методи, маркетинг 4, 99-111, 2004
202*2004
Постсоветская деинституционализация и становление новых социальных институтов в украинском обществе
Е Головаха, Н Панина
Социология: теория, методы, маркетинг, 2001
165*2001
Культура молодежного досуга
АИ Вишняк, ВИ Тарасенко
Киев: Высшая школа, 1988
1571988
Субкультура як обєкт дослідження
НМ Слюсаревський
Соціологія: теорія, методи. маркетинг, 117-127, 2002
153*2002
Социальный капитал в социологической перспективе: теоретико-методологические аспекты исследования
В Степаненко
Социология: теория, методы, маркетинг 2, 24-41, 2004
1342004
Молодь України: структура цінностей, соціальне самопочуття та морально-психологічний стан за умов тотальної аномії
Н Паніна
Соціологія: теорія, методи, маркетинг 1, 5-26, 2001
132*2001
Основные этапы и тенденции трансформации украинского общества: от перестройки до" оранжевой революции"
Е Головаха, Н Панина
Социология: теория, методы, маркетинг, 2006
1192006
Болонський процес і нова парадигма освіти в Україні
В Волович
Соціологія: теорія, методи, маркетинг 4, 192-198, 2004
1032004
Чинники нацiональної iдентичностi, толерантностi, ксенофобiї та антисемiтизму в сучаснiй Українi
НВ Панiна
Соцiологiя: теорiя, методи, маркетинг, 26, 2005
84*2005
Символ и власть: Роль символических структур в построении картины социального мира
ВФ Бурлачук
К.: Институт социологии НАН Украины, 34-40, 2002
802002
Регіональний чинник розвитку політичної культури населення України
О Стегній
Соціологія: теорія, методи, маркетинг, 94-122, 2005
77*2005
Трудові мігранти у соціальній ієрархії українського суспільства: статусні позиції, цінності, життєві стратегії, стиль і спосіб життя
І Прибиткова
Соціологія: теорія, методи, маркетинг 4, 156-167, 2002
76*2002
Феномен соціального капіталу
Е Гугнін, В Чепак
Соціологія: теорія, методи, маркетинг, 49-56, 2001
762001
Сетевые сообщества как объект социологического анализа
С Коноплицкий
Социология: теория, методы, маркетинг, 2004
742004
Соціальні інститути: класичні тлумачення і сучасні підходи до вивчення
С Макеєв
Соціологія: теорія, методи, маркетинг, 5-20, 2003
74*2003
Социология трапезы
Г Зиммель
Социология: теория, методы, маркетинг, 187-192, 2010
642010
Толерантность как психолого-социальный феномен
Е Швачко
Социология: теория, методы, маркетинг, 2001
642001
Етапи становлення політичної еліти в Україні в роки незалежності
М Шульга
Соціологія: теорія, методи, маркетинг 4, 24-37, 2006
62*2006
Політична участь: теорія, методологія та вимірювання із застосування методу шкалограмування за Гурманом
Є Клюєнко
Соціологія: теорія, методи, маркетинг, 46-72, 2005
61*2005
Социология потребления: методологические проблемы
ВИ Тарасенко
К.: Наукова думка, 1993
591993
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20