Follow
Надія Балук
Надія Балук
Львівський торговельно-економічний університет
Verified email at lute.lviv.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Поняття страхової послуги, її специфіка та характеристики
СВ Скибінський, НР Балук
Науковий вісник НЛТУ України 17 (8), 156-165, 2007
262007
Систематизація моделей поведінки споживачів як засіб пошуку напрямів їх удосконалення
НР Балук, НФ Басій
Науковий вісник НЛТУ України 21 (4), 370-377, 2011
162011
Комунікації у створенні персонального бренда
НР Балук, ЛМ Бук, ОМ Вовчанська, СВ Скибінський
Підприємництво і торгівля, 111-119, 2018
142018
Модель поведінки споживачів страхових послуг за концепцією маркетингу
НР Балук
ВІСНИК, 172, 2009
132009
Інтегровані маркетингові комунікації–нова концепція чи новий погляд на традиційний інструмент маркетингу
НР Балук, НФ Басій, СВ Скибінський
Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини …, 2017
62017
Визначення впливу комунікаційних засобів на поведінку споживачів страхових послуг Західного регіону
НР Балук
Регіональна економіка, 151-156, 2011
62011
Моделювання показників страхової культури споживачів
НР Балук
Регіональна економіка, 152-158, 2009
62009
Профіль споживачів страхових послуг
НР Балук
Економіка та підприємництво: зб. наук. пр.–К.: КНЕУ, 123-130, 2005
52005
Конфігурація складників PR-технологій у ресторанному бізнесі
ОМ Вовчанська, ЛО Іванова, НР Балук
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка, 62-68, 2018
42018
Аквізиція вітчизняних страховиків у мережі Інтернет
НР Балук
Науковий вісник НЛТУ України 16 (6), 230-235, 2006
42006
Моделі формування поведінки споживачів страхових послуг
НР Балук
ступеня канд. екон. наук: спец. 08.00. 08 “Гроші, фінанси і кредит”/НР Балук, 0
4
Ринок соціальних медіа: нові реалії для бізнесу і споживачів
ОМ Вовчанська, ЛО Іванова, НР Балук
Publishing House “Baltija Publishing”, 2021
32021
Интегрированные маркетинговые коммуникации-новая концепция или новый взгляд на традиционный инструмент маркетинга
НР Балук, НФ Басий, СВ Скибинский
Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини …, 2017
32017
Інноваційний підхід до викладання маркетингових дисциплін у контексті зростання популярності професії маркетолога
АЯ Дмитрів, НР Балук, ЛМ Бук
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011
32011
Технології цифрового маркетингу в управлінні комунікаціями зі споживачами
ОМ Вовчанська, ЛО Іванова, НР Балук
Ломжа, МАПН; Харків, ДБТУ, 2023
22023
Аmbient-маркетинг як складова маркетингових комунікацій підприємства
ОМ Вовчанська, ЛО Іванова, НР Балук
Вісник ЛТЕУ. Економічні науки, 88-96, 2021
22021
Пандемія як фактор зміни купівельної поведінки споживачів
НР Балук, ЛМ Бук, ЮА Дайновський
Рекомендовано до друку науково-технічною радою Хмельницького національного …, 2020
22020
Соціальна реклама: сутність, класифікація та особливості розвитку
НР Балук, НФ Басій, ЮА Дайновський
Журналістика та реклама: вектори взаємодії, 50-54, 2019
22019
Стан та перспективи розвитку маркетингових комунікацій підприємств оптової та роздрібної торгівлі
ЮА Дайновський, НР Балук, НФ Басій
Підприємництво і торгівля, 30-35, 2017
22017
Класифікація чинників впливу на поведінку споживачів страхових послуг
СВ Скибінський, НР Балук, ЛМ Бук
Науковий вісник НЛТУ України 19 (2), 123-133, 2009
22009
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20