Особливості формування просторових уявлень як однієї із складової психічної діяльності дітей в нормі та з порушеннями у розвитку ТД Каменщук Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки, 332-344, 2012 | 16 | 2012 |
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОСТОРОВОЇ ЗНАКОВО-СИМВОЛІЧНОЇ СИСТЕМИ ЗНАНЬ У ДІТЕЙ З ПОМІРНОЮ ТА ТЯЖКОЮ РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ КТ Д. | 6* | 2018 |
Роль і місце психологічної допомоги для внутрішньо переміщених сімей в умовах воєнного часу Т КАМЕНЩУК Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка …, 2022 | 5 | 2022 |
Особливості використання знаків та символів в навчанні дітей з різними порушеннями психофізичного розвитку ТД Каменщук Актуальні питання корекційної освіти (Педагогічні науки): збірник наукових …, 2015 | 5 | 2015 |
Загальні засади організації першої психологічної допомоги постраждалим в умовах надзвичайних ситуацій Н Коритчук, ТД Каменщук Вісник студентського наукового товариства факультету права, публічного …, 2022 | 4 | 2022 |
Теоретико-методичні аспекти діяльності психолого-педагогічних служб в умовах інклюзивного навчання в Україні та Чеській республіці Т Каменщук Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. 1 (13), 354-363, 2017 | 4 | 2017 |
Сучасні підходи у державній політиці до питання навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку ТД Каменщук Інноваційна педагогіка 2 (44), 55-59, 2022 | 3 | 2022 |
Психологічне благополуччя учнів як основа освітнього процесу: з досвіду фінської асоціації психічного здоров’я ТД Каменщук, ТВ Жук The process and dynamics of the scientific path: collection of scientific …, 2021 | 3 | 2021 |
Збереження психічного здоров’я педагогів в умовах пандемії СOVID-19 ДД Романовська, ВВ Байдик, ТД Каменщук Publishing House “Baltija Publishing”, 2021 | 3 | 2021 |
Основні психолого-педагогічні умови корекційної роботи з дітьми з порушеннями розумового розвитку Т Каменщук Педагогіка та психологія: виклики і сьогодення, 125-128, 2020 | 3 | 2020 |
Рівнева шкала оцінювання засвоєння просторовою знаково–символічною системою знань дітьми з помірною та тяжкою розумовою відсталістю молодшого шкільного віку ТД Каменщук Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 78-83, 2014 | 3 | 2014 |
Поняття знак як форма вираження та засіб пізнання ТД Каменщук Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2011 | 3 | 2011 |
Сучасні технології підтримки психічного здоров’я здобувачів освіти в умовах пандемії Т Каменщук, Д Романовська Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 2021 | 2 | 2021 |
Теоретичні засади вивчення корекційно-розвивальної допомоги дітям з порушеннями інтелектуального розвитку ТД Каменщук Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології: матеріали …, 2021 | 2 | 2021 |
Сучасні ціннісні орієнтації молоді ТД Каменщук О-13 Обдаровані діти–скарб нації: матеріали ІІ Міжнародної науково …, 2021 | 2 | 2021 |
Науково-методичні аспекти конфліктологічної компетентності керівника закладу освіти Т Каменщук Соціально-психологічні проблеми суспільства Міжнародна науково-практична …, 2020 | 2 | 2020 |
Методика діагностики рівнів засвоєння просторової знаково-символічної системи знань у дітей з помірною та тяжкою розумовою відсталістю Т Каменщук Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових …, 2016 | 2 | 2016 |
Психолого-педагогічний супровід сім'ї у роботі психолого-медико-педагогічної консультації СІ Васильковська, ТВ Жук, ТД Ілляшенко, ТД Каменщук, АГ Обухівська, ... Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, 2015 | 2 | 2015 |
Психологічне благополуччя як індикатор позитивного функціонування особистості Т Каменщук Grail of Science, 561-564, 2022 | 1 | 2022 |
Конфліктологічна компетентність керівника закладу освіти як психологічний чинник професійного становлення ТД Каменщук ВЧЕНІ ЗАПИСКИ, 42020110, 2020 | 1 | 2020 |