Подписаться
Пойта Ірина Олександрівна
Пойта Ірина Олександрівна
Житомирський державний університет імені Івана Франка
Подтвержден адрес электронной почты в домене zu.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Проблеми та перспективи розвитку реклами у системі інструментарію маркетингу
ІО Пойта
Економіка. Управління. Інновації. Серія: Економічні науки, 2017
162017
Основні фактори і чинники впливу на розвиток ринку послуг
ІО Пойта
Бізнес Інформ, 170-173, 2013
102013
Рекламний креатив: навчальний посібник
ОІ Вікарчук, ОО Калініченко, СМ Ніколаєнко, ІО Пойта
Житомир, 2021
72021
Розвиток освітнього маркетингу в сучасному українському суспільстві
ОІ Вікарчук, ОО Калініченко, ІО Пойта
Віcник Житомирcького державного технологічного універcитету, 248-250, 2016
72016
Проблеми та перспективи розвитку маркетингової товарної політики підприємства
ОО Калініченко, ІО Пойта
ЖДУ ім. І. Франка, 2021
62021
Світовий досвід розвитку ринку послуг та можливості його використання в Україні
ІО Пойта
52013
Оцінка сучасного стану ринку послуг
ІО Пойта
Вісник Житомирського державного технологічного університету, 306-309, 2013
42013
Digital-маркетинг: сучасний стан і перспективи розвитку в Україні
ІО Пойта, ІВ Мосійчук, ОО Калініченко
Бізнес Інформ, 219-224, 2023
32023
Особливості застосування концепції «cross медіа» у маркетинговій діяльності
ІО Пойта
Особистісне зростання: теорія і практика., 68-70, 2016
32016
Моделювання та прогнозування розвитку ринку послуг
ІО Пойта
Економіка. Управління. Інновації., 156-164, 2014
32014
Перспективи розвитку ринку послуг в сучасних умовах розвитку економіки
ІО Пойта
32013
Аналіз системи управління розвитком ринку послуг України
ІО Пойта
Вісник Одеського національного університету. Економіка, 35-38, 2013
32013
Характеристика маркетингової логістики в системі управління підприємством
І Пойта, М Горик-Чубатюк
Economics. Management. Innovations, 2019
22019
Особливості формування фінансових компетенцій молоді в умовах економічної соціалізації
ІВ Мосійчук, ІО Пойта
Вісник Київського інституту бізнесу та технологій, 18-20, 2018
22018
Маркетингове планування діяльності підприємств
ІО Пойта, О Боровська
22018
Впровадження інтернет-технологій у практику маркетингової політики комунікацій та їх ефективність
ІО Пойта
Євенок ОО, 2017
22017
Особливості формування ринку освітніх послуг
ІО Пойта
Національне господарство України: теорія і практика управління, 204-209, 2012
22012
Тенденції розвитку ринку туристичних послуг в Україні
ІО Пойта
Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму …, 2011
22011
Управління проєктами у глобальному контексті: культурні аспекти та адаптація
ОО Калініченко, ІВ Мосійчук, ІО Пойта
Проблеми економіки, 24-30, 2023
12023
Сучасні технології в системі маркетингових комунікацій на ринку туристичних послуг
ІО Пойта
Економіка. Управління. Інновації. Серія: Економічні науки, 2018
12018
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20